/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Smølfestemmer
Fra : Stronzo
Vist : 670 gange
50 point
Dato : 04-03-05 18:44

Har nogle et program der kan lave smølfestemmer i normalt tempo?

Med venlig hilsen Stronzo

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-03-05 18:47

under tilbehør har du en lydoptager du kan lege med - det har været sjovt for besøgende unger her - prøv

Kommentar
Fra : Stronzo

Dato : 04-03-05 18:52

jamen der bliver i for hurtigt tempo!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-03-05 19:00

prøv at justere på indstillngerne - jeg husker ikke lige hvad det var der blev gjort her - men det kan der jo være andre der gør

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-03-05 19:00

indstillngerne ?????????? - tror tastaturet er forkølet

Accepteret svar
Fra : Ladmorillo

Modtaget 50 point
Dato : 08-03-05 17:48

Hej Stronzo

Du kan hente en shareware version af programet Goldwave her:
http://www.goldwaving.com/downloads/gwave510.exe

Med programmet kan du så åbne en lydfil (eller optage en derfra), og så vælger vælger du punktet "Pitch" i menuen "Effects". Herinde sætter du "Scale(%)" til det maksimale 200% og (her kommer det vigtige) så sørger du for at der er markeret i tjekboksen "Preserve tempo".

Tryk OK og programmet genererer smølfestemmer i uændret tempo.

- Ladmorillo

Godkendelse af svar
Fra : Stronzo

Dato : 08-03-05 18:04

Tak for svaret Ladmorillo. Det er bare super!