/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Knæ-smerter
Fra : SiaIce
Vist : 527 gange
21 point
Dato : 04-03-05 15:49

Jeg har de seneste 3-4 dage døjet med kraftige smerter i mit ventre knæ.
Jeg har stort set hele livet haft tilbagevendede smerter i hjøre knæ,
men aldrig haft problemer med det venstre.

Det er både når jeg går og står og det giver mig problemer med at
arbejde da jeg tit bugger med op og ned i knæ i mit arbejde.

Jeg har bestilt en tid hos lægen for jeg kan ikke gå med det.

Det er en underlig form for smerte.... som nærmest kommer i stød....
Det er svært at forklare, men det føles underligt.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-03-05 15:51

Kommentar
Fra : kandaikke

Dato : 04-03-05 15:51

Kan desværre ikke give noget bud på hvad det kan være... Vent og se hvad lægen siger..

Hold modet oppe..

Kandaikke

Accepteret svar
Fra : Birgitta

Modtaget 21 point
Dato : 04-03-05 17:20

Hvis du har hund, så kan det være fordi det er meget krævende for knæ og ankler at gå på isede stier og knoldet sne...

Kuren er selvfølgelig at gå andre steder...

Hundeløse mennesker kan vel også komme ud for at gå glatte steder, hvor man er ved at falde og derfor laver nogle underlige spjæt og dansetrin.. Har du ikke lavet sådan noget? Smerten kan got først vise sig et par dage efter at man har været ved at falde.

Kommentar
Fra : wwdane

Dato : 04-03-05 17:53

Hej SiaIce!

Det lyder da ik så godt... Er du måske kommet til at skade knæet på en eller måde? Det er jo nok ikke gigt, men det kan godt være slidt alligevel. Dvs brusken i knæet er lidt svagere og tyndere end den burde være, eller der er måske ligefrem mangel på brusk.
Jeg kender så ikke din situation, men jeg har rådet mange som jeg kender, at tage tilskud af glucosamin. Det er et bruskregenerende stof som virker fortræffeligt, de har alle haft positive resultater, og det er et naturligt stof, uden bivirkninger.
Jeg ved ikke om man nu kan få det på apoteket, der var nogle mærkelige danske love som var i vejen, men ellers ved jeg at det kan købes hos Matas. De er desuden ved at have erfaring med sådanne tilfælde. hehe De tilbyder nok også "MSM", som vedligeholder brusken og gør den fugtig og smidig, men det er op til dig selv da det er ikke nødvendigt for at sikre gode resultater, og pengene kan jo nemlig også være i vejen.
Jeg håber virkelig du får det bedre så hurtigt som muligt.. for det er ikke noget rart noget.

Mvh mig

Godkendelse af svar
Fra : SiaIce

Dato : 06-03-05 10:59

Tak for svaret.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 06-03-05 12:02

Tak for accepten af mit svar.. Jeg håber, at du har det bedre..