/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
TUNING AF PGO COMET
Fra : sinsi
Vist : 1981 gange
50 point
Dato : 01-03-05 20:23

Jeg har en PGO Comet, og ville gerne høre hvad min scooter kommer til at køre hvis piller skiverne på den, og sætter 4 grams ruller i + et nyt tuningsudstødning??

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 01-03-05 22:12

65 km/t
VH Palle Hansen
PS: Rullevægten ændrer ikke topfart, men ændrer accelerationen, så det går lidt stærkere fra 0-25km/t

Accepteret svar
Fra : Fuckfisse

Modtaget 50 point
Dato : 04-03-05 20:05

vil li som palle sige at den render omkring en 65 i timen:P men med rullerne er det rigtigt nok at de kun ændrer trækket fra 0-25 men du kan osse risikere at de tar nogle af din topfart..
hvis du gerne vil have den til at rende lidt hurtigere ville jeg foreslå en POLINI variomatic. evt. den fra scooter-shoppen.com. det er rimelig grundlæggene ¨for tuning af en pgo. du kan jo osse probbe en ny cylinder i, der er stort set fritvalg på alle hylder. men hvis du skifter cylinder skal du osse skifte dysen så den blir en 6-8 numre større cirka. og det er osse en rigtig god ide med en ny krumtap.
med tunudstødning ville osse være en rigtigt god ide. den ska bar gi nok modstand til cylinderen

mvh. Daniel FoG

Kommentar
Fra : sinsi

Dato : 07-03-05 14:21

Okay!, men hvor kan man lige præsis købe tun til PGO Comet?? Fordi protuna har ikke, kender du nogle gode steder..??

Kommentar
Fra : sinsi

Dato : 07-03-05 14:28

Mange tak for svaret "Fuckfisse"

Godkendelse af svar
Fra : sinsi

Dato : 07-03-05 14:28

Tak for svaret Fuckfisse.

Kommentar
Fra : Fuckfisse

Dato : 07-03-05 16:08

du kan blandt andet på www.scooter-shoppen.dk. under pgo og så coemt self:P hvis du ikke finder det du leder efter kan du add mig på msn. dyna@jubiimail.dk