/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Egne vægtyper og møbler i SIMS
Fra : bne
Vist : 694 gange
200 point
Dato : 01-03-05 16:12

Er det muligt at lave et 'bibliotek' af vægtyper, møbler, tæpper osv ?
Jeg har mulighed for at scanne forskellige ting, og kunne tænke mig at lave et bibliotek over alt til huset hørende - og så brænde dette ud på en cd, som andre kunne bruge til at indrette deres hus med....

Kommentar
Fra : dynamicduo

Dato : 01-03-05 16:21

Har du homecrafter til Sims? Det kan hentes på flere hjemmesider, og dér kan lave dine egne tapeter og gulve meget nemt! Du kan så uploade det og/eller lægge det på en cd (smart lige at zippe dem, for ellers fylder det som død og pokker) Giv mig lige et par minutter, så finder jeg det nemmeste sted at hente programmet jeg snakker om.

- Marie

Kommentar
Fra : bne

Dato : 01-03-05 16:22

Hvad med møbler og andre genstande ??

Kommentar
Fra : dynamicduo

Dato : 01-03-05 16:23

http://www.sims.dk/news.read.asp?id=335 Dansk side hvor du kan hente det
http://www.workshop.thesimsresource.com/ Officielle side for SIms 2
http://thesims2.ea.com/getcoolstuff/homecrafter.php Her kan det også hentes på dansk

Det er muligt du skal registrere dig - men hvis du har en lovlig udgave af spillet, skulle det ikke være noget problem

- Marie

Kommentar
Fra : dynamicduo

Dato : 01-03-05 16:25

Det er sværere at lave sine egne møbler, men du kan hente MASSER gratis på nettet. Du skal dog have installeret en "colourpatch", men også dén er gratis på nettet og kan findes på alle de sider, der tilbyder gratis møbler.

Jeg kan give dig adressen til min private linksamling af ting til Sims, men dét vil jeg helst gøre til din email eller noget, for jeg er ikke interesseret i offentlig trafik dér

Linksne på min linkside har jeg alle været inde på og undersøgt dem, hvis det er

Kommentar
Fra : bne

Dato : 01-03-05 16:26

Udgaven vil være 100% lovlig - har ikke anskaffet den endnu, men påtænker evt. at anvende systemet/spillet til at simulere en boligindretning / boligudstilling.
Og hvis de nævnte ting kan lade sig gøre, så vil jeg anskaffe flere eksemplarer af spillet.

Kommentar
Fra : bne

Dato : 01-03-05 16:29

dynamicduo / Marie -> mail mig - min add. står på min profil i 5 minutter, fra nu.

Accepteret svar
Fra : dynamicduo

Modtaget 210 point
Dato : 01-03-05 16:29

På dén måde!

Jamen måske ville det så være en fordel med min linksamling? Dér kan du se, at sådan set ALT er muligt.

Der er også snydekoder, så du kan bygge udenfor, hvad MAXIS bedømmer som muligt, men vil gøre det mere interessant at at se på.

Møbler ved jeg ikke, hvordan man laver, dér skal man vist være ret erfaren (ret langt over gennemsnitsbruger) men på de forskellige side er der en masse hints og programmer, man kan bruge, hvis man vil og kan.

Ang. vægge og gulve så kan du lave LIGEHVADDUVIL i homecrafter (som kræver du har sims 2 installeret) Og hvis du arbejder i photoshop, kan det bliver virkeligt flot. Du skal bare huske at gemme det som BMP-filer, for ellers kan programmet ikke læse dem.

Kommentar
Fra : dynamicduo

Dato : 01-03-05 16:33

SÅ! Nu har jeg sendt det til dig!

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 01-03-05 16:37

dynamicduo>Kunne jeg også få den link-samling? min datter er helt vild med spillet.. Jeg kan gøre som bne og lægge min e-mail i profilen?
Memuel

Kommentar
Fra : dynamicduo

Dato : 01-03-05 16:38

Yes, okay.. men altså.. den er ikke offentligt eje!

Men jeg har meeeeeeeget forståelse for døtre, der er vilde med spillet!!

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 01-03-05 16:41

Tak.. Den ligger der nu og et par min frem..
Memuel

Kommentar
Fra : dynamicduo

Dato : 01-03-05 16:42

Jeg har sendt en mail til dig Memuel

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 01-03-05 16:42

10000 tak..

Kommentar
Fra : dynamicduo

Dato : 01-03-05 16:43

Selv tak!!

Nu bliver jeg helt nervøs for, om de lever op til forventningerne!

Men nu har I min adresse, så kan I jo skrive, hvis der er noget/andet jeg kan gøre!

God fornøjelse!

Marie

Godkendelse af svar
Fra : bne

Dato : 01-03-05 16:44

Hurtigt og effektivt !
Tak for svaret dynamicduo.