/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Håndklædeophæng i plastic - hvor?
Fra : blomsterfreaken
Vist : 4545 gange
100 point
Dato : 05-09-02 12:00

Jeg har i mange år brugt nogle hvide "øjer med en rille" i hvid plast til at sætte i hjørnet af mine håndklæder, når de mangler strop, men efterhånden har vaskemaskinen (den får skyld for meget her i huset) spist dem alle.

Når jeg spørger hos isenkræmmeren, bliver jeg vist nogle grimme små klemmer med forskelligfarvede plasticstropper, men de er altså ikke så elegante!

Er der nogen der har set de gode gamle hvide i butikkerne (ikke dem der borer sig ind i håndklædet), men dem hvor hjørnet ligesom bliver kørt ind i en rille - som sagt.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-09-02 11:00

On Thu, 05 Sep 2002 09:59:42 GMT, "blomsterfreaken"
<blomsterfreaken.news@kandu.dk> wrote:

>Jeg har i mange år brugt nogle hvide "øjer med en rille" i hvid plast
>til at sætte i hjørnet af mine håndklæder, når de mangler strop, men
>efterhånden har vaskemaskinen (den får skyld for meget her i huset)
>spist dem alle.
>
>Når jeg spørger hos isenkræmmeren, bliver jeg vist nogle grimme små
>klemmer med forskelligfarvede plasticstropper, men de er altså ikke så
>elegante!
>
>Er der nogen der har set de gode gamle hvide i butikkerne (ikke dem der
>borer sig ind i håndklædet), men dem hvor hjørnet ligesom bliver kørt
>ind i en rille - som sagt.

Jeg så sådan nogle i Føtex for et par dage siden. Det var vist
10 kr for an pakke med 2 stk

mvh Mogens

Kommentar
Fra : blomsterfreaken

Dato : 05-09-02 15:37

Tak, tak for den hurtige indsats, men lige for at være sikker:

Er du sikker på det er de rigtige, jeg mener ikke dem, man skal klistre på væggen, men dem, man sætter på håndklædet, så det kan hænge på en almindelig krog.

Kommentar
Fra : Vestjyden

Dato : 06-09-02 11:58

Prøv linket:

http://www.dct-vejle.dk/web/

De ved sikkert hvor du kan få 'dimsen'.

Kommentar
Fra : blomsterfreaken

Dato : 07-09-02 11:31

Nu har jeg kigget deres dct's katalog igennem på hjemmesiden og jeg kan ikke se den.
Jeg ved ikke hvorfor, jeg lige skulle kigge i en campingudstyrsforretning.
Her ville det vel netop også være håndklædeophæng til "opklistring" på campingvognens vægge/skabe, man ville finde, og ikke løse dimser, til påsætning på håndklædet, som jo er det jeg eftersøger.

De dimser, jeg stadig har to tilbage af, er meget små og ydmyge, et lille stykke plastic - de sælges højst sandsynlig i pakker med min 5 stk. i, til en tyver, eller noget i den stil. Men derfor kan de jo godt være uundværlige for mig !!

Accepteret svar
Fra : Melander

Modtaget 100 point
Dato : 08-09-02 01:03

hvis du bor i nærheden af en "TIGER" butik eller en søsterne grene biks, skulle du kunne få dem, der har vi ihvertfald købt vores.

Kommentar
Fra : blomsterfreaken

Dato : 23-09-02 14:33

Fandt seks styks noget lignende i BILKA til 30 kroner, men de var mere som en klemme, med det resultat at lidt større ting, som håndklæder f.eks., meget let rives ud af klemmen, så det var ikke lige sagen.

Hvad i alverden er en TIGER butik (bor på landet - Odsherred!!!), og hvor er den nærmeste søstrene Grene-butik??

Hilsen Blomsterfreaken

Godkendelse af svar
Fra : blomsterfreaken

Dato : 09-02-03 21:03

Tak for svaret Melander.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 09-02-03 22:06

Hej blomst

En tiger butik, er en butik hvor det meste kun koster 10,- , men de har da også ting der er lidt dyrere.

Nu mener jeg at odsherred, ligger på vestsjælland, hvis det gør det, vil jeg tro at den nærmste vil være

Slagelse, Smedegade eller
Holbæk, Smedelundsgade

tiger´s hjemmeside kan du selv se her : http://www.tiger.dk/default.php

Den nærmeste Søstrene Grene ligger i næstved , ringstedgade 22
og deres hjemmeside er her : http://www.grenes.dk

Håber dette hjælper....hygge til dig Blomst