/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
works 7.0 der / regneark program
Fra : Odense
Vist : 457 gange
50 point
Dato : 01-03-05 13:41

Hej
Har dette works 7.0 der er et regneark program med, som kom med dette PC køb...

Jeg mener at man kan oprette fler sider regnearket, Hvordan gør man det ?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-03-05 17:18

Hvis det ligner Excel - så indsæt > regneark

Kommentar
Fra : Odense

Dato : 01-03-05 17:40

nope ! det ser ikke ud til at man kan finde på den måde " så indsæt > regneark" æv!

Kommentar
Fra : winetaster

Dato : 01-03-05 17:50

Er der en F1-hjælpefunktion ?
w.

Kommentar
Fra : Odense

Dato : 01-03-05 18:05

jo ! men kan ikke finde hjælp der!

Kommentar
Fra : palmqvist2000

Dato : 18-10-05 16:57

Hjælpemenuen angiver flg. vedr. indsættelse af side:
Indsætning af et sideskift
1 For at indsætte et vandret sideskift skal du klikke på rækkeoverskriften (kolonne- eller rækkeindikatoren, f.eks. A, B, C for kolonner og 1, 2, 3 for rækker) for at markere hele den række, som skal være første række på den nye side.
-eller-

For at indsætte et lodret sideskift skal du klikke på kolonneoverskriften for at markere hele den kolonne, som skal være den første kolonne på den nye side.

2 Klik på Indsæt sideskift i menuen Indsæt.
Der indsættes en stiplet linje, der angiver, hvor sideskiftet forekommer.