/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Online butik med amerikanske krydderier ~
Fra : Queenie
Vist : 4437 gange
100 point
Dato : 05-09-02 01:03

Er der nogen, der ved hvor man finder en online butik, hvor man kan købe amerikanske krydderier, mix til bisquits osv? Jeg har ledt og ledt, men finder kun amerikanske, der ikke sender til Europa .. Så det skal nok være noget engelsk, skandinavisk et eller andet. Jeg har boet nogle år i USA og SAVNER bisquits, ranch dressing, krydderier, baking soda (det ER noget andet lol) m.m.
Jeg ved godt, at der er en amerikansk købmand i Kbh, men gid de dog havde en hjemmeside, så man bare kunne bestille lol MARSHMELLOW CREME OG CHERRY KOOL-AID!!! lol ARG! Nogen der kan hjælpe?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-09-02 02:27

On Wed, 04 Sep 2002 23:03:28 GMT, "Queenie" <Queenie.news@kandu.dk>
wrote:

>Jeg ved godt, at der er en amerikansk købmand i Kbh, men gid de dog
>havde en hjemmeside, så man bare kunne bestille lol MARSHMELLOW CREME OG
>CHERRY KOOL-AID!!! lol ARG! Nogen der kan hjælpe?

De HAR en hjemmeside

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-09-02 03:31

"Queenie" <Queenie.news@kandu.dk> skrev følgende i en meddelelse...

> Jeg ved godt, at der er en amerikansk købmand i Kbh, men gid de dog
> havde en hjemmeside, så man bare kunne bestille lol MARSHMELLOW
> CREME OG CHERRY KOOL-AID!!! lol ARG!

Kan du ikke nøjes med bare at ringe og bestille, når du i forvejen ved
hvad du vil købe?..
Jeg ved at den amerikanske købmand sender varer ud, så mon ikke den
britiske shop lige ved siden af gør det samme.

The British Shop, Peder Hvitfeldts Stræde 17, tel. 33 91 25 04

American Company, Peder Hvitfeldts Stræde 13, tel. 33 91 17 88
PS: Hils søde Etta Cameron, - Halleluuuuja!

Hva' med SHOPRITE'S SNOWFLAKE COCONUT!!! .. sas dsb tdc ARG!

--
Mvh.
Peter W. Bosse

"If you're always playing rhythms that are in
multiples of 4 beats, there is stress. But if you
play rhythms that divide into multiples of 3,
you're more in balance with the way your body
naturally vibrates." - Milford Graves

Kommentar
Fra : Queenie

Dato : 05-09-02 16:03

"Peter W. Bosse" skrev d. 05-09-02 03:31 dette indlæg :
> Hva' med SHOPRITE'S SNOWFLAKE COCONUT!!! .. sas dsb tdc ARG!

LOL skal vi tage et lille smut til USA Peter?

Kommentar
Fra : Queenie

Dato : 05-09-02 16:07

Icj ... HVOR er den hjemmeside? lol jeg kan ikke finde den nogen steder

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-09-02 17:55

Har du et link?
MVH Goofey

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 100 point
Dato : 05-09-02 17:06

lcj@wanadoo.dk wrote in message news:<ihcdnu0ggpjgbba34jrcn3nhv53mqv6b6t@4ax.com>...
> On Wed, 04 Sep 2002 23:03:28 GMT, "Queenie" <Queenie.news@kandu.dk>
> wrote:
>
> >Jeg ved godt, at der er en amerikansk købmand i Kbh, men gid de dog
> >havde en hjemmeside, så man bare kunne bestille lol MARSHMELLOW CREME OG
> >CHERRY KOOL-AID!!! lol ARG! Nogen der kan hjælpe?
>
> De HAR en hjemmeside

Den er på: http://www.americana.dk/

Du burde kunne få tilfredsstillet din lyst til (underlige) amerikanske
produkter, de har et rimeligt udbud af typiske amerikanske ting. Jeg
ville helt sikkert savne ting som Mountain Dew, Snapple, Koolaid, Root
Beer (de har endda A&W), Wishbone Blue Cheese dressing, Oreo, Doritos,
osv, osv. Men jeg er sikkert miljøskadet, da jeg har boet i USA i over
6 år

Lars
San Francisco

Godkendelse af svar
Fra : Queenie

Dato : 05-09-02 20:06

Oh my goodness lol Der er jo det hele! Eller i hvert fald nok til at holde abstinenserne under kontrol lol Indtil videre har jeg fået Hidden Valley Ranch i breve sendt fra USA af en god ven .. men nu er det jo tættere på Tak skal du ellers ha jeg bliver fattig i denne måned lol Og nu kan man jo holde RIGTIG thanksgiving istedet for at bruge dårlige danske erstatninger, så det ALDRIG bliver rigtig det samme

Kommentar
Fra : Queenie

Dato : 05-09-02 20:16

AHHHHHHHHHHH DORITOS!!!! lol Undskyld .. jeg skal prøve at styre min begejstring lol Mon ikke alle, der har boet i udlandet i nogle år får det på denne måde? lol

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 06-09-02 20:47

"Queenie" <Queenie.news@kandu.dk> wrote in message news:<nWMd9.54254$ww6.3982535@news010.worldonline.dk>...
> Oh my goodness lol Der er jo det hele! Eller i hvert fald nok til at
> holde abstinenserne under kontrol lol Indtil videre har jeg fået Hidden
> Valley Ranch i breve sendt fra USA af en god ven .. men nu er det jo
> tættere på Tak skal du ellers ha jeg bliver fattig i denne måned lol
> Og nu kan man jo holde RIGTIG thanksgiving istedet for at bruge dårlige
> danske erstatninger, så det ALDRIG bliver rigtig det samme

Jeps, de virker temmeligt velforsynede, der burde være mere end
rigeligt til at holde abstinenserne under kontrol

Hos mig går pakkerne begge veje, jeg sender CD'er, Ziplock bags,
Tylenol Cold, blanke videobånd, tøj, osv, osv til Danmark, og jeg
modtager til gengæld pakker med Tyrkisk Peber, Bon Bon bolsjer, dip
mix, flæskesvær og andet guf

Lars
San Francisco

Kommentar
Fra : Queenie

Dato : 07-09-02 01:22

Årh lad dog væ'r med at sige Tylenol Cold lol Eller Vicks cold .. dem kunne jeg godt bruge nogle af lige nu med forkølelse og alting lol