/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
rifter på forhuden efter sex
Fra : 10.Totti
Vist : 17168 gange
100 point
Dato : 01-03-05 01:12

når mig og min kæreste har dyrket sex..så får jeg sån nogle rifter på forhuden...det er her på det sidste det er kommet.....jeg havde 1 rift og så begyndte vi og bruge kondom de sidste par gange...men idag gjorde vi uden...og nu er der kommet 2 mere??? der sidder 2 foran på forhuden og 1 bagved...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-03-05 01:40

i visse tilfælde kan det være pigens kønshår der skærer - og det kan i gøre noget ved - men spørg en læge for en sikkerheds skyld

Kommentar
Fra : dynamicduo

Dato : 01-03-05 02:26

... eller også kan det være en mandlig variation af "honeymoon cystit".

Det er noget jeg får, når jeg har meget sex. Og jeg ved, det er rimeligt almindeligt. - Hos kvinder minder symptomerne om blærebetændelse, det svier - især når man tisser (nogen gange med blod) og det skyldes at skeden slet ikke er vant til så meget.. skal vi kalde det aktivitet.
Ydermere kan det skyldes, at pigen er "allergisk" overfor sin kærestes/partners sperm - som jo bekendt kan være mere eller mindre basisk.

Måske kan det være nogenlunde det samme som du? At huden simpelthen "overlastes"? Eller at du måske ikke så godt kan tåle din kærestes "smørelse"?

Mit råd er før det første at gå til lægen
for det andet så put noget creme på - eller hvis i har en aloe vera plante så knæk et blad af og smør lidt på "tissetøjet". Det er naturligt rensende og blødgørende. Og når hud bliver blødgjort hele det hurtigere. Og måske vil en mere eh.. blødgjort hud ikke "sprække" så let, som det lyder til, at din gør?

Held og lykke med det - og der skal nok findes en løsning!

Mvh, Marie

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-03-05 03:11

10.Totti

Din kæreste er for tør når du fører dit lem ind i hende. Hvis du ligger og gniden i en tør fisse, vil huden revne.
Løsning: Brug noget mere tid før I begynder på selve samlejet, og sørg for at hun er våd og klar. Ord kan virke lige så godt som berøringer. Hvor skørt det end kan lyde, så er ord for mange piger lige så vigtigt (eller vigtigere) end alle berøringer. Det betyder ikke at du ikke skal røre ved hende. Du skal bare lære at en kærlig og blød berøring er det vigtigste. Ikke altid der hvor du synes det er mest sexet, men der hvor hun synes at det er rart. Det KAN være brystvorterne, men det kan også være øreflippen, næsetippen, armhulen eller tåspidsen.
Forstå hvad jeg siger: Det har ingen hast! Nyd hende, dyrk hende, og lær hendes krop at kende. Så bli'r hun glad for dig, du for hende - og så er revnerne i pikken væk. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 01-03-05 13:08

Husker hun at tage tænderne ud først?

Kommentar
Fra : hans_ussing

Dato : 01-03-05 16:10

Jeg vil give Arne ret. Det er vigtigt at lave et ordentligt forspil, smøre evt. med massage olie, fugtighedscreme eller spyt. Evt slikke hende første det hjælper meget ofte.
Det hjælper og du og hun undgår ømhed og rifterne.

Hilsen
Hans

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-03-05 17:17

Ved du ikke hvordan man lukker et spørgsmål, så se her:

Når du går ind på dit eget spørgsmål, vil du se at der over hver enkelt kommentar, helt ude til højre står
Accepter som svar. Du vælger den kommentar du synes har været til størst hjælp for dig. Så klikker du på teksten Accepter som svar. Du får så lov til, dels at angive ved et antal stjerner imellem 1 og 5, hvor godt du synes svaret var, samt at skrive en besked til den der svarede. Derefter trykker du på OK-knappen. Nu er dit spørgsmål lukket, den dygtige svarer har fået sine point, og spørgsmålet er lukket. En af fordelene ved at lukke sine spørgsmål er at andre der vil læse spørgsmålet og svaret, skal betale 10% af point-antallet for at læse det efter at det er lukket. Det betyder at hvis dit spørgsmål var til 100 point, koster det 10 point at åbne det efter at du har lukket det. Du kan dog max. få 50% af dine point tilbage på den måde. Men det betyder også at et 100 point spørgsmål kan ende med kun at have kostet dig 50 point. M.v.h. Arne

Kommentar
Fra : Romantik_boy

Dato : 13-04-05 20:53

Så har du sikkert kneppet en der ikk er blevet kneppet i meget lang tid... så få lige nogen arkæologer til og kigge lidt på hende.... eller ham... der ved jeg jo ikk...

Kommentar
Fra : Skattus

Dato : 28-04-05 17:19

Ok,
hvad du gør, er at du søger for at hun er ordentlig våd først. De fleste kvinder elsker at blive slikket (hæ-hæ)
Men rifterne kan også skyldes at pikken faktisk er for tør selv, så kan huden ikke give sig, så gi' den noget fugtighedscreme dagligt det hjælper. Og en anden ting: Vask den efter sex, hvis du ikke gør det allerede. Jeg ved godt, at det er træls, men hvad gør man ikke for at have en sund pik.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-04-05 19:55

.