/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
Dreamweaver MMserverscript connection pr~
Fra : Backstage
Vist : 328 gange
140 point
Dato : 25-02-05 21:06

Hej

Dette er vedr Dreamweaver

Jeg har installeret PHPact og kan i den forbindelse lave sider med ADODB connection til database (kaldet php4). Nu har jeg så en enkelt side hvor dette skal bruges. Men resten af siden er lavet med den normale måde.

Når jeg så bruger den nye skal jeg lave en ny connection. Det gør jeg så og laver et nyt navn.

Men problemet er at når den er oprettet så kan dreamweaver ikke finde de andre recordset mv. Dette har jeg fundet ud af skyldes filen MMHTTPDB som ligger i MMserverscript mappen. Denne bliver nemlig ændret.

Men kan det ikke lade sig gøre at kører med begge connections på samme tid. For det kan virke når det ligges op, men da dreamweaver ikke kan finde det kan man ikke arbejde videre med siden.

Er der nogle der har en løsning?

Kommentar
Fra : Angband

Dato : 01-03-05 12:51

hej,
jeg ved det ikke helt men jeg har et par ideer til hvor du kan finde hjælp.
nummer et, denne tråd, ved ikke om det er det du søger: http://www.phpfreaks.com/forums/index.php?showtopic=7009&hl=ADODB

nummer to: http://www.phpfreaks.com/forums/index.php?showforum=16

nummer tr: prøv i anden udvikling her på Kandu.dk

Kommentar
Fra : Backstage

Dato : 01-03-05 13:09

Har kigget på det men ikke fundet svar. Men prøver at skrive der også. Men søger stadig svar her også :)
Mvh
Kim

Kommentar
Fra : Angband

Dato : 01-03-05 13:11

okay..

følte mig lidt tvunget til at svare efter så lang tid du har været her uden svar... men kigger lige et andet sted, 2 sek.

/angband

Kommentar
Fra : Angband

Dato : 01-03-05 13:14

hvis ikke du har kigget her ved må jeg desværre melde pas: http://www.mysqlfreaks.com/forums/

Kommentar
Fra : Backstage

Dato : 03-03-05 15:58

Desværre stadig ingen løsning :(