/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
dansk manual speedlite 420ex
Fra : maxi84
Vist : 747 gange
130 point
Dato : 25-02-05 19:50

har købt en speedlite 420ex i New York, med fransk og engelsk manual.
Sprog er ikke min stærke side, derfor søger jeg en kopi af en dansk manual eller en link til samme

Håber
Henning

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 25-02-05 22:39

har du søgt på Canon.dk ?

Kommentar
Fra : kaypia

Dato : 26-02-05 12:56

jeg har en sådan blitz og en tilhørende dansk manual. Jeg kan da evt. gøre dig den tjeneste at scanne manualen ind i pdf.format og sende den vedhæftet en mail. Det vil kræve næste 30 scanninger, og den vil formentlig komme til at fylde mellem 1,5 og 2 mb.
Det vil tage mig lidt tid, så jeg synes godt du kunne sætte lidt flere point i omløb, hvis du gerne vil ha` den på den måde.
Hvis du ikke får andre smarte tilbud/muligheder kan du vende tilbage med din mailadresse, hvis du ønsker, at jeg skal klare det.
m.v.h.
kaypia

Accepteret svar
Fra : kaypia

Modtaget 130 point
Dato : 27-02-05 12:02

De 130 point vil da være OK for mig, så nu mangler jeg bare din e-mail adresse, hvis du vil ha` manualen til udskrift fra din Adobe Reader.
m.v.h.
kaypia

Godkendelse af svar
Fra : maxi84

Dato : 27-02-05 19:57

Tak for svaret kaypia.
hurtig og hjælpsom tilbagemelding
min mail: henning@rosa-lina.dk

vh
henning

Kommentar
Fra : kaypia

Dato : 28-02-05 10:22

til maxi84
Så er jeg klar til at sende. Det kommer om et par min.
God fornøjelse.
m.v.h.
kaypia

Kommentar
Fra : olekaastrup

Dato : 07-04-05 17:00

Hej kaypia

jeg mangler også en dansk manual kan du måske sende den til mig også.

mvh

olekaastrup

Kommentar
Fra : kaypia

Dato : 08-04-05 17:21

Jamen det er da ikke helt umuligt.
Hvis du kunne tænke dig at yde f. eks. 100 point for ulejligheden og oplyse din mail-adresse, skal jeg prøve at få det klaret i løbet af weekenden.
m.v.h.
kaypia