/ Forside/ Karriere / Offentlige / Andet offentlige / Spørgsmål
10  jakjoe 697
post danmark
Fra : tronddk
Vist : 1188 gange
40 point
Dato : 25-02-05 18:10

med post danmark kan man ikke sende pakker på over 20 kg men kan man sende pakker på ca 90 kg fra usa og hjem ? (har usa post adrassen men kan ikke finde rundt i den www.usps.com )

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 50 point
Dato : 25-02-05 19:04

Alt kan sendes, det er bare et spørgsmål om prisen, prøv www.dhl.com eller www.ups.com

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 25-02-05 19:36

Hej

Du kan da godt sende pakker på over 20 kg. med Post Danmark, men du kan ikke se på
deres hjemmeside hvad det koster, men kontakte dem og spørge.

Gå ind på denne side
http://www.postdanmark.dk/index.jsp
i højre side markerer du "pakker" og trykker
derefter på "hjælp", så får du denne meddelelse.

Citat
Har du brug for flere detaljer eller oplysninger om andre lande, så ring til
Post Danmark Kundeservice på telefon 80 20 70 30

Mvh
Mone

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 26-02-05 07:29

Du kan ikke sende en pakke FRA USA med Postdanmark

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 26-02-05 13:36

Mone :>> har spg den over mail og de vel max ta pakker på 50 kg og jeg skal ha send noget på 90 kg som ikke kan skilles

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 26-02-05 15:41

NÅ, ok. det kunne jeg ikke se ud af dit spørgsmål.
Ja, så kan jeg desværre ikke hjælpe dig, håber du
finder ud af noget.

Mvh
Og god weekend
Mone

Godkendelse af svar
Fra : tronddk

Dato : 25-03-05 00:56

Tak for svaret Better_Performance.