/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
gode gamle bubble bobble
Fra : cobran
Vist : 539 gange
250 point
Dato : 23-02-05 23:15

Hej.

Jeg har fået gode gamle bubble bobble spil, minder op i mig!
Har ledt efter det i lang tid men kan kun finde nogle helt nye versioner af det som bubble bobble 2 osv.. men jeg leder altså efter den allerførste version.

Er der nogen der ved hvor jeg kan finde det? :)

Mvh. Cobran

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 23-02-05 23:35

Der er flere der kalder sig det, men denher er en fuglelignende dyr, der skyder kugler og kan hoppe op pa flere etager:
http://www.alawar.com/games/bubble/
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 24-02-05 00:24

så på et tidspunkt at du kan købe de gamle video game spil med et joystik til ca 250 kr, som du så tilslutter tv,... skal jeg finde et link ?

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 24-02-05 00:32

... damn prøvede lige det link. f...k jeg er blevet dårlig fatter slet ikke man engang lavede 9 999 999 .. kunne ikke engang lave nedfald

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 24-02-05 00:59

du kan kun spille 3 runder på det forrige link fra pallehttp://www.emotionrays.com/Arcade%20games_name1.html.. her er der flere baner

Accepteret svar
Fra : johnni

Modtaget 250 point
Dato : 24-02-05 01:22

hej du kan prøve at kigge her om der er noget..
http://www.oldgames.se/

Kommentar
Fra : jlbendtsen

Dato : 24-02-05 09:19
Kommentar
Fra : jlbendtsen

Dato : 24-02-05 09:20

PS
du skal bare søge på bobble

Kommentar
Fra : SqUaSh

Dato : 25-02-05 21:24

http://www.realapex.com/arcade-games/bubble-bobble-world/ Ved ikke om det er en ny version.. men tror ikke det er?

Kommentar
Fra : cobran

Dato : 26-02-05 13:20

Ok! Mange tak for alle de gode ideer, men er der nogen der ved hvordan man kan få det til at køre i windows xp.

Når jeg køre spillet dirrekte fra xp så køre spillet meget langsomt!

Mvh. Cobran

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 26-02-05 15:46

Du kan jo højreklikke på genvejen til spillet, og i egenskaber trykke fanen kompatibilitet, og her prøve forskellige opsætninger.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : cobran

Dato : 27-02-05 23:17

Tak for svaret johnni. fedt at spille det spil igen heh :D