/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
skifte ruller?
Fra : ghiand
Vist : 695 gange
20 point
Dato : 03-09-02 19:13

Hvordan skifter man ruller på koblingen til en kreidler easy rider. Hvordan løsner man møtrikken uden at koblingen drejer med rundt?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-09-02 18:12

"ghiand" <ghiand.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:IY5d9.50470$ww6.3629724@news010.worldonline.dk...
> [snip] irtuel kirke på sjælland, har du navnet
> på kirken?

hehe... Kandu.dk slår til igen :)

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-09-02 18:08

"Brian Axelgaard" <Axelgaard[at]mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:3d74ec69$0$22906$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> "ghiand" <ghiand.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> news:IY5d9.50470$ww6.3629724@news010.worldonline.dk...
> > [snip] irtuel kirke på sjælland, har du navnet
> > på kirken?
>
> hehe... Kandu.dk slår til igen :)

Jeg er SÅ træt af kandu.dk indlæg, begynder efterhånden at ignorere dem...

--
Michael Frederiksen
Honda SFX - *suk*
ICQ: 121663556
Fjern NOSPAM ved svar på email ;-P

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-09-02 19:57

"Michael Frederiksen" <chipmasterNOSPAM@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er SÅ træt af kandu.dk indlæg, begynder efterhånden at ignorere dem...

Enig.

--
Med venlig hilsen / With best regards

Martin L. Johansen
Kolding - DK
www.volcane.dk

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-09-02 19:11

> Jeg er SÅ træt af kandu.dk indlæg, begynder efterhånden at ignorere dem...

Hvad er "kandu.dk" indlæg ?. Kender hjemmesiden. Er det spørgsmål de
modtager, som de prøver at få svar på herinde ??

Low

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-09-02 16:29

"LowLifeDK" <easyliving@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:al41mt$1nmc$3@news.cybercity.dk...
> > Jeg er SÅ træt af kandu.dk indlæg, begynder efterhånden at ignorere
dem...
>
> Hvad er "kandu.dk" indlæg ?. Kender hjemmesiden. Er det spørgsmål de
> modtager, som de prøver at få svar på herinde ??

Det konceptet med at gøre usenet webbaseret.. Det holder ikke, prøv at se
hvor mange indlæg der er fejl i! om det er brugernes eller kandu's fejl ved
jeg ikke, men det er irriterende at læse. og så er brugerne ikke "faste" de
fleste kommer og får svar på deres spørgsmål og så smutter de igen.. der er
ikke sammen "sammenhold" i gruppen når det er webbaseret.. Jeg bryder mig
ikke om det, forstå eller la' vær :)

--
Michael Frederiksen
Honda SFX - *suk*
ICQ: 121663556
Fjern NOSPAM ved svar på email ;-P

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-09-02 18:45

> Enig.
Me too

Kan man ikke lave en slags "block" på indlæg med:
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"

Sådan at man ikke modtager dem?

Mvh.
Hans-Jacob der synes at Kandu.dk på en måde ødelægger det "sociale" forhold
på usenet....

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-09-02 18:54

"Hans-Jacob" <zster87@JEPSDETHERSKALFJERNEShotmail.com> skrev i en
meddelelse news:al5gr8$c7l$1@sunsite.dk...
> > Enig.
> Me too
>
> Kan man ikke lave en slags "block" på indlæg med:
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>
> Sådan at man ikke modtager dem?

Man kan blokere afsender, men jeg tror ikke man kan blokere for kandu
indlæg.. prøv at spørge i OE gruppen hvis du bruger outlook ekspress, eller
lign der har forstand på den slags :)

>
> Mvh.
> Hans-Jacob der synes at Kandu.dk på en måde ødelægger det "sociale"
forhold
> på usenet....

Kunne ikke være mere enig..

--
Michael Frederiksen
Honda SFX - *suk*
ICQ: 121663556
Fjern NOSPAM ved svar på email ;-P

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-09-02 19:37

"Michael Frederiksen" <chipmasterNOSPAM@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Kunne ikke være mere enig..

Plus at de som regel også skider flot og helligt på netikette. Kender ikke
til takt og tone og ordentlig citat-teknik...

--
Med venlig hilsen / With best regards

Martin L. Johansen
Kolding - DK
www.volcane.dk

Accepteret svar
Fra : wrapper

Modtaget 20 point
Dato : 09-09-02 23:52

man bruger en eller anden form for trykluft boremaskine med en der passer til den møtrik der sidder ved koblingen.
træk knallerten hen til en knallertmekanikker for at få det gjort det plejer ik at koste noget (de ved jo også hvormeget den skal strammes).

man kan også lave en stempelstopper ud af et gammelt tændrør hvor man sætter et rør på ca 5-6cm op i tændrøret. (hvordan man gør ved jeg ikke).

men sørg for at møtrikken sidder ordentlig fast før du begynder at køre på den ellers skal du bare til at skifte blæserhjulet ud med et nyt (de bliver totalsmadret hvis den møtrik ryger mens man kører på den, tro mig jeg hved hvad jeg snakker om på det punkt).

hilsen wrapper