/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
For lys skærmbillede
Fra : isa_addams
Vist : 324 gange
50 point
Dato : 23-02-05 18:38

Har problemer med at mit skærmbillede er for lys så jeg ikke kan læse alt der står på den..

Det er en bærbar pc, og ville høre om I ved hvad jeg skal gå ind under for at gøre den mørkere.. Har været inde i skærm instillinger med syns ikke jeg kunne finde noget der, som har med lyset at gøre..

Håber I kan hjælpe mig

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-02-05 19:30

ingen manuelle indstillingsmuligheder i form at knapper osv ?????????????????????

Kommentar
Fra : isa_addams

Dato : 23-02-05 19:49

nej der er ingen knapper man kan stille på..

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-02-05 20:40

egenskaber for skærm - indstillinger - farve/color - desktop brightness

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-02-05 20:40

glemte avanceret efter indstillinger

Kommentar
Fra : isa_addams

Dato : 23-02-05 20:42

tak prøver

Kommentar
Fra : isa_addams

Dato : 23-02-05 20:48

gik ind i egenskaber for skærm - indstillinger - avanceret... men kunne ikke finde farve/color der...
der er noget der hedder farvestyring men det felt derinde er blankt..

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-02-05 21:24

egnskaber for skærm - indstillinger - avanceret - color/farve (her under er der noget der hedder desktop brightness du kan indstille lys osv med.(det står lige over fanebladet generelt) Men kan da være du ikke har det af en eller anden grund - hvilket styresystem bruger du ????
(underligt - kender ingen der ikke har det)

Kommentar
Fra : isa_addams

Dato : 23-02-05 21:39

farvestyring er den jeg har over generelt...

der står:

med disse indstillinger kan du vælge den farveprofil, der skal bruges som standard på din skærm. dette påvirker de farver, som skærmen viser.

nuværende skræm: toshiba internal 1024x768 panel

standardskærmprofil: <ingen>

Farveprofil, der for øjeblikket er tilknyttet denne enhed:

"så er der et tomt felt"

Kommentar
Fra : isa_addams

Dato : 23-02-05 21:44

jeg har windows xp

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-02-05 21:50

hmmm - det er ikke farvestyringen du skal bruge - og har du xp forstår jeg ikke du ikke kan finde fanebladet color - evt hedder det så farve hos nogen.
Jeg overså den faktisk også i starten - - håber der kommer nogen der kan afhjælpe det her - synes det lige er et rimeligt let spørgsmål jo

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 50 point
Dato : 23-02-05 21:56

normalt bruger man Fn knappen + en af F knapperne til at indstille skærmen med! Burde stå i din manual hvilke knapper!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-02-05 22:00

Prøv Fn + F8?

Godkendelse af svar
Fra : isa_addams

Dato : 24-02-05 20:44

Tak for svaret tedd.

har fundet ud af det nu.. Det var Fn + F6