/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Overførsel af billede til t-shirt
Fra : SiaIce
Vist : 735 gange
20 point
Dato : 22-02-05 00:47

Hvordan kan jeg (hjemme) overfører et billede fra computeren til en t-shirt.
Har hørt om at man kan købe noget grej til printeren så det kan lade sig gøre.
Hvis det er sandt hvor kan det så købes og for hvilken pris?

Evt. andre (forholdsvis billige) muligheder?

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 22-02-05 01:05

Kan måske bruges ?
http://www.kandu.dk/dk/news/302301/groupid/20203

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 22-02-05 01:13

du kan købe noget papir hos din boghandler det er til at stryge på det har jeg selv gjort mange gange

ole

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 22-02-05 07:50

www.inkclub.com
20 ark T-Shirt transfer paper 69 kr

Kommentar
Fra : nenita

Dato : 22-02-05 08:23

Husk at spejlvende billedet inden du printer den ud.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 22-02-05 09:54

Ellers kig på www.avery.dk

de har ganske gode produkter ti lden slags, og det kan bl.a. købes hos Computercity

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 24-02-05 09:36

Som nenita påpeger skal du endelig huske at spejlvende motivet (især når det drejer sig om tekst) inden du printer det ud på det specielle T-shirt printerpapir (Iron-On...kaldes det ofte) Som regel findes der en indstilling på din printer som spejlvender motivet, men forsøg dig for en sikkerheds skyld lige på et alm. stykke papir først.

God fornøjelse!!!

Mvh
Palle Jensen