/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Platinclub Online - Hvad er det?
Fra : crippleshrimp
Vist : 1573 gange
200 point
Dato : 21-02-05 14:52

Hejsa.

Er der nogen som kender til Platinclub Online?
Er det reelt nok og kan man stole på alle løfterne?

Mvh Crippleshrimp

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 21-02-05 14:59

vi er RU ??

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 21-02-05 17:21

Det er et sted der vil lokke dig til at købe CDèr som skal gøre dig til sælger i din fritid.
Ja det er reelt nok.
Nej.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 21-02-05 20:22

Nej du skal holde fingerne fra dem, det er ikke et reelt firma.'

Med venlig hilsen

Peter

Kommentar
Fra : crippleshrimp

Dato : 24-02-05 13:17

Hej Pallebhansen

Det er vist ikke det samme firma vi taler om.
Det firma - Platinclub Online - jeg taler om, sælger ikke cd'er. De rekruterer folk, får dem till at arbejde x antal timer om ugen, og GARTERER derved en meget høj inkomst. Så høj at det næsten er for godt til at være sandt.
Derfor er det jeg gerne vil vide om der er nogen som har kendskab til dette firma, og evt. er medlem af "programmet"

Firmaets website: www.platinclub.dk

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 24-02-05 19:29

Det er det firma, jeg snakker om, hold dig fra dem!

Det er langt fra et reelt firma!!!

Peter

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 24-02-05 23:40

crippleshrimp, jo det er samme firma, og de sender dig en CD gratis, som "DU SKAL SE/HØRE ALENE, DA ANDRE DER HØRER MED, VIL GENERE DIN KONCENTRATION"
Har selv modtaget en sådan cd. Firmaet vil garantere dig en miniums-indtjening hvis du sætter LIDT penge og tid på spil.
CDèn blev hurtigt smidt i skraldespanden.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : crippleshrimp

Dato : 28-02-05 20:21

Okay så er det det samme firma.
Men jeg vil gerne vide om der er nogen som er medlem og har erfaring med, om det virkelig er noget lort, eller om der er noget om snakken.

Crippleshrimp

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 28-02-05 21:23

Har ikke prøvet, selv om jeg er blevet tilbudt det, så kan jeg jo ligeså godt spille på heste, bingo, eller gå med i et af de 100 andre pyramideselskaber der findes, og hvor ejeren skovler penge ind.
Forøvrig så jeg for et par år siden den forbruger-udsendelse i TV hvor ejeren af Platinclub, skulle svare på en del meget kritiske bemærkninger om hvor alle de penge folk skulle tjene blev af. Så det var ligesom nok for mig, da de fleste nærmest arbejde gratis.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : mobillen

Dato : 01-03-05 16:58

Jeg har også hørt intro-CDén og må umiddelbart sige, at jeg er imponeret. Jeg har ligeledes talt med Henrik som egentligt virker meget reel. Jeg køber det første modul i morgen, og så må vi se de næste 14-dages tid. Man kan jo altid få refunderet sine penge.

Kommentar
Fra : katho

Dato : 05-03-05 15:25

Så vil jeg da gerne høre om erfaringerne hen ad vejen, idet det på mig lyder lidt kryptisk. Ikke så meget konceptet, men det optræder jo ikke som firma, ej heller er der nogle navne ( andet end Henrik og Jesper ) så det kunne da være rart hvis nogle af dem der tjener penge melder ind.
Hvis du Palle skriver at Platincklub var i tvet for nogle år siden, må der jo være nogle erfaringer derude ... et eller andet sted ??
Hilsener Katho

Kommentar
Fra : Bjarne1956

Dato : 06-03-05 22:10

Jeg har også lige lyttet deres CD igennem, og sidder og tænker på den TV-udsendelse der var.
Ikke fup, men det kommer nok lidt tæt på.
Bjarne

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 06-03-05 22:45

Nej, alene det han siger på CDèn om at du skal være helt alene og ikke andre skal høre med, og helst høre det hele på en gang, når du har fred og ro.
1. Ja helt alene, så konen/kæresten ikke skal sige, jamen Peter så megen tid har du da ikke.
2. Ja helst blive helt ør af at høre alle de "gode" argumenter.
VH Palle Hansen
NB: Der er jo nok ikke nogen der melder ind at de har tjent penge, da de dygtig sælgere der var i TV og som prøvede ihærdigt, og som arbejdede dag og nat, ikke kunne holde smør på brødet.

Kommentar
Fra : crippleshrimp

Dato : 07-03-05 18:58

Jeg giver dig ret palle. Det lyder mærkeligt at han siger sådan i starten. Og hele konceptet virker for godt til at være sandt. Men han siger også på cd'en, at man får pengene tilbage hvis garantibeløbet ikke opnås. Han siger også at man roligt kan besøge firmaet på deres adresse, så hvis man mister pengene kan man vel opsøge dem og på en eller anden måde kræve pengene.

Men jeg vil meget gerne høre mere fra Mobillen angående det første modul. Og vide om det er fup og fidus eller der rent faktisk er noget om snakken.

Crippleshrimp

Kommentar
Fra : katho

Dato : 07-03-05 19:48

ditto her, jeg venter osse spændt på erfaringer fra mobillen ( og evt. andre ? ) så jeg håber du crippleshrimp lader det spørgsmålet stå ...

katho

Kommentar
Fra : mobillen

Dato : 08-03-05 08:14

Såfremt emnet bliver stående, skal jeg nok forsøge at holde jer orienteret om forløbet. Til jeres information overførte jeg pengene til firmaet så de havde dem i fredags. Derfor håber jeg på, at det første modul ligger i postkassen når jeg kommer hjem i dag tirsdag.

Jeg må indrømme, at jeg glæder mig til at komme igang. Jeg er meget bevidst om, at millionerne ikke starter med at rulle ind fra day one, men det vigtigste for mig er at finde ud af om hele konceptet virker. Hvis det gør er jeg klar på at give det en skalle - også selvom timelønnen bliver MEGET lav i starten.

Kommentar
Fra : goater

Dato : 08-03-05 14:16

Hej alle
Jeg er journalist på B.T., og jeg har fulgt lidt med i jeres debat om www.platinclub.dk.
Hvis I har erfaringer med det koncept, som www.platinclub.dk reklamerer med, må I meget gerne kontakte mig.
Mail: mml@bt.dk eller 33757546

Kommentar
Fra : Vissing59

Dato : 10-03-05 11:57

Jeg har også overvejet meget at blive medlem hos PlatinClub, men er selvfølgelig også meget skeptisk.
Så efter at have læst de forskellige kommentarer, tror jeg også lige at jeg vil vente på udmeldinger fra mobillen.

Hanne

Kommentar
Fra : GAA1

Dato : 11-03-05 09:03

Jeg overvejer at prøve modul 1, men som det lyder på cd´en går der et par md. før man tjener penge. Man er garanteret en minimums indtjæning som gør at man efter 4. mondul, kan få pengene man har investeret retur. Vel at mærke hvis firmaet vil/kan betale det vil jo blive privat søgsmål.

Kommentar
Fra : lavsen1

Dato : 15-03-05 19:31

Jeg vil lige høre om "Mobilen" har nogle oplysninger om Platinclub? Har du modtaget noget fra firmaet? Jeg har også overvejet at gå igang med det, men er lidt skeptisk overfor firmaet, som reel slet ikke er et firma, såvidt som jeg har undersøgt det! De har bl.a. ikke noget CVR-nr. hvilket alle momsregistrede virksomheder har! Hvis de har det er det under en anden adresse og et andet firmanavn, er der andre der ved noget om det?

Accepteret svar
Fra : Guybrush83

Modtaget 200 point
Dato : 15-03-05 20:25

Hej alle

Jeg har også selv undersøgt platinclub. Ejeren hedder Henrik Bruhn Kristensen og er bl.a. danmarksmester i stand up 2003. Selve konceptet lyder egentlig reelt nok. Jeg har selv talt med ham over tlf. og han gav fyldestgørende svar på mine spørgsmål.
Der er dog et par advarselstegn:
Alle de anførte medlemssider på hans hjemmeside er ejet af ham selv. Det fandt jeg ud af via hoastmaster.dk

Her er desuden et par avis artikler og et nyhedsindslag med ham.
http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=346970/
http://www.dr.dk/pubs/nyheder/template/lib/wmm.jhtml?mmID=98296&publicationID=1

Om han er en svindler eller bare klodset/lidt for offensiv med hans markedsføring ved jeg ikke. På en eller anden måde virker han reel. Jeg glæder mig i hvert fald til at høre mobillens dom.

Kommentar
Fra : Guybrush83

Dato : 15-03-05 20:28

Hej alle

Jeg har også selv undersøgt platinclub. Ejeren hedder Henrik Bruhn Kristensen og er bl.a. danmarksmester i stand up 2003. Selve konceptet lyder egentlig reelt nok. Jeg har selv talt med ham over tlf. og han gav fyldestgørende svar på mine spørgsmål. Desuden fandt jeg firmaet med addresse og det hele på krak.
Der er dog et par advarselstegn:
Alle de anførte medlemssider på hans hjemmeside er ejet af ham selv. Det fandt jeg ud af via hoastmaster.dk

Her er desuden et par avis artikler og et nyhedsindslag med ham.
http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=346970/
http://www.dr.dk/pubs/nyheder/template/lib/wmm.jhtml?mmID=98296&publicationID=1

Om han er en svindler eller bare klodset/lidt for offensiv med hans markedsføring ved jeg ikke. På en eller anden måde virker han reel. Jeg glæder mig i hvert fald til at høre mobillens dom.
Er der evt. nogen der bor i Silkeborg-egnen som kunne tage ud og gi ham et lille besøg. Han siger selv på intro cd'en at alle er hjertens velkomne.

Kommentar
Fra : katho

Dato : 15-03-05 20:56

Hej Guybrush83 og I andre
Tak for links, - det sagde jo meget, især kontantklippet. Jeg har ihvertfald ikke energi, penge og tid til at kaste mig over det projekt.
Hilsen Katho

Kommentar
Fra : crippleshrimp

Dato : 31-03-05 15:46

Efter at have set de links som Guybrush83 har lagt ud må jeg sige, at jeg i hvert fald ikke skal have noget i klemme hos Henrik Bruhn Kristensen. Jeg må dog sige at han var okay til at forsvare sig i Kontant - men derfor er det hele jo ikke ligeså lyserødt som det fremgår på intro-cd'en.

Jeg vil derfor sige, at mine point går til Guybrush83 men jeg lader spørgsmålet stå, så alle interesserede kan læse hvordan det går Mobillen i jagten på "den faste månedlige indtjening"

Mvh
Crippleshrimp

Kommentar
Fra : jimtheboy

Dato : 03-04-05 21:22

hej alle! jeg er i gang med platinclub men kunne godt tænke mig at komme i forbindelse med nogle andre som også er! da jeg har nogle spørgsmål som jeg ikke føler jeg har fået svar på??

Kommentar
Fra : Guybrush83

Dato : 04-04-05 09:58

Hej jimtheboy!

Hvordan er din oplevelse indtil videre? Hvor længe har du været i gang?
Jeg er meget interesseret?
mvh.
Guybrush83

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 04-04-05 10:11

Tag jer nu sammen, det kan da ikke passe i ikke har fattet han er en fidus mager.

Utroligt, man kan møde folk som stadig ikke har fattet at skal du tjene på dine venner er det ikke forretning, men vejen til ensomhed.

Peter

Ps. vil gerne have jer alle sammen med i en klub "gør peter rig" i skal bare sende mig 5000,- så får i opskriften. i skal lytte til den alene og ikke sige noget til jeres venner.

Kommentar
Fra : Guybrush83

Dato : 04-04-05 10:26

Rolig nu Peter.

Så vidt jeg har forstået så skal man ikke tjene penge på sine venner.
Det er da utroligt som folk råber "pyramidespil" og "fidusmager" uden at se på, hvad det i virkeligheden går ud på. Platinclub lover jo netop IKKE guld og grønne skove. De siger, at hvis man yder en arbejdsindsats på 40 timer så kan man skabe en ekstra indtægt på et par tusind om måneden. Det er min overbevisning, at selvom platinclub skulle vise sig og være reel så er der stadig langt til millionen.
Netop derfor synes jeg platinclub virker interessant og seriøs.

Jeg glæder mig til jimtheboy og mobillens dom.

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 04-04-05 10:34

guybrush, læs nu lige de links du selv har lagt herud.

i øvrigt er mit da også helt seriøst ment, så guy bare send mig pengene så lover jeg du for de 5000,- kr. får 2000 igen, er det mere seriøst.

i øvrigt vil jeg da lige nævne at jeg har kendskab til henrik.

SÅ HOLD JER VÆK.

Men som tidligere skrevet har i for mange penge så send dem til mig, jeres forældre, africa, eller smid dem i en pose og smid den hos en tigger.

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 04-04-05 11:08

lige 1 ting til, her er vejen til lette penge, ikke sikre men lette.

http://www.danlotto.com/?id=16028

Peter

Kommentar
Fra : Guybrush83

Dato : 04-04-05 11:34

Hvad er dit kendskab til Henrik? Er det noget du gerne vil dele med os andre?

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 04-04-05 11:39

har en ven som mistede en masse penge på grund af ham.

men ikke i platinklub

Kommentar
Fra : jimtheboy

Dato : 05-04-05 14:48

hej alle! jeg vil meget gerne fortælle jer alle om min oplevelse med platinclub men jeg har selv nogle spørgsmål jeg skal have stilt før jeg vil udtale mig!! derfor leder jeg efter andre som er i gang......

Kommentar
Fra : leabor

Dato : 12-04-05 10:04

Jimtheboy, jeg vil gerne høre dine spørgsmål! Jeg er også med i Platinclub, og leder efter andre som er i gang...

Kommentar
Fra : flemmingt

Dato : 12-04-05 13:53

Jeg er også med i Platin Club - og deltager gerne i en diskussion.

Kommentar
Fra : jimtheboy

Dato : 12-04-05 15:35

hej leabor og flemmingt hvor længe har i arbejdet med platinclub?? jeg har været i gang i ca1 md!

Kommentar
Fra : flemmingt

Dato : 12-04-05 16:21

Siden først i marts, så en god måneds tid.

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 12-04-05 17:33

har i tjent noget er spørgsmålet så.

Læser ingen af jer aviser????

Henrik er den fødte svindler, jeg kan stadig blive imponeret af folk der hopper på den.

Hør her jeg vil starte min egen klup i sender alle 200,- til mig så skal jeg skrive hvordan i bliver rige.

Peter

Kommentar
Fra : jimtheboy

Dato : 12-04-05 18:03

hej peter hvorfor skriver du overhoved ind??? du er da en person som aldrig kommer til at tjene penge, det må du være for negativ til!! den som ikke vover vinder aldrig!! jeg har været igang i en md tid og føler ikke at jeg er blevet svindlet!! der er bare nogle ting som jeg har brug for at snakke med medlemmer om!!
til jer som er medlemer kunne jeg godt tænke mig at hvis i vil snakke med mig over tlf så skriv en mail med jeres tlf nr.. på mailen medlemere@hotmail.com

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 12-04-05 18:13

Øhh med hensyn til at tjene penge

Jeg har ejet 2 supermarkeder og vi klarer os helt fint.

Men indrømmer da gerne at efter at have fulgt en del af de spil som foregår, er jeg meget skæptisk.

kan man ikke ved at læse de artikler der er om Henrik regne ud at han igen er ude på streger, vil jeg have lov at kalde dig og de andre naive.

men som sagt, går du efter de hurtige penge send mig 200,-til 500,- så sender jeg en cd med svaret på hvordan du bliver rig. He he

Igen utroligt der findes så mange unge mennesker der ikke har lært man skal arbejde for penge, de falder ikke ind af døren.

Skriver i øvrigt på en bog om salg og markedsføring, så hvis du, når du har tabt dine penge vil fortælle mig om det, er det måske et helt kapitel for sig selv, naive personer på trods af advarsler...

Håber trods alt du får dine penge hjem igen...

Dine spørgsmål til andre medlemmer er.

1. Øøøh har i tjent noget.. Svar... Nej

2. Føler i jer snydt... Svar øøh lidt men tror stadig pengene kommer.

He he held og lykke håber det lykkes for dig at blive rig uden at løfte en finger.

Peter Larsen
Personale og økonomi ansvarlig

Kommentar
Fra : jimtheboy

Dato : 12-04-05 18:28

det må jeg nok sige petet du er en stor mand.........med mange jern i ilden flot flot....hvordan har du tid til at side og blande dig i ting som du ikke har noget med at gøre nu du er så stor en mand med så mange jern i ilden?......men du skyder godt nok ved siden af med hensyn med hvad jeg er interesseret i at snakke med andre medlemmer om!!!! og med hensyn til henrik om han er en røver eller ikke så kan folk vel forbedre sig eller sådan fungere det ikke i din store verden.....?

jimtheboy
32 år gammel og ved at der skal arbejdes for at tjene penge!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 12-04-05 18:35

jim dejligt du har lært lidt, men kender du en Flemming Hepsgaard han vil gerne have fingerne i en som dig, han er samme type som Henrik..

Og jo da folk kan forbedre sig, men ikke på så kort tid.

Nu du er 32, kunne jeg godt lide at vide om du har børn, har du det, ville du så også lade en tidligere pædofil passe ham/hende, husk folk kan jo forbedre sig...

Nej vel, man skal ikke bede ulven om at vogte får, og her beder i en der økonomisk svindler om råd til at tjene penge

undskyld hvis du er blevet stødt, men 32 år, så må du også snart være gammel nok til at vide at der findes ikke pengetræer medmindre man snyder andre.

med beklagelse

Peter

Kommentar
Fra : Guybrush83

Dato : 12-04-05 23:18

Kære Peter

Vil du ikke godt lade være med at blande dig mere i denne diskussion? Du er tydeligvis for fordomsfuld til at bidrage med noget som helst konstruktivt. (Indrager pædofili som et MEGET dårligt valgt eksempel. Tsk tsk.)

Til alle jer andre: Henrik Bruhn udgav tidligere et program kaldet adwords 101, 202 og vist nok også 303. Det var det program som kontant slog ham oven i hovedet med. Flere mener, at han ikke fik lov til at forsvare sig og her er et link til en diskussion, hvor folk rent faktisk fortæller, at de har tjent på hans program. (Det er dog lidt langt, men meget lærerigt)

http://www.hardwareonline.dk/traad.asp?tid=219215&fid=10

Nogle mener, at Henrik på flere områder har oversat fra et lignende engelsk program kaldet googlecash. Det er en ebog, som fortæller, hvordan man skriver annoncer for google og derigennem tjener penge. Her er et link:

http://www.netpreneurnow.com/googlecash/

Jeg overvejer kraftigt at gå ind i platin club nu, hvor jeg hører folk fortælle om positive oplevelser med et så udskældt program som hans adwords. Jeg mangler dog stadig at høre fra folk som rent faktisk er i gang og tjener penge på det.

Det er ikke for at være uhøflig, men der er efterhånden flere herinde som siger, at de er med. I må da kunne fortælle bare lidt...

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 13-04-05 00:10

Guybrush83 må Peter nu ikke komme med sin mening? Ja, undskyld, men Peter har jo fuldstændig ret, og hans indlæg om en tidligere pædofil som nogen åbenbar ikke har betænkeligheder med at lade passe deres børn, fordi "folk kan vel forbedre sig", ja ja, de går måske også hen til den mekaniker der har snydt flere gange, fordi han nok har forbedret sig.

"men der er efterhånden flere herinde som siger, at de er med. I må da kunne fortælle bare lidt..."

Det er nok ikke så let for de "flere herinde" at indrømme at det nok ikke er nogen guldgrube de er faldet over, for det er ikke nemt at se sig selv "lidt snydt"
Det sværeste er nok at se sig selv i øjene, for de fleste tænker, øø det er nok fordi jeg ikke har gjort det rigtigt, eller ikke er så god til engelsk.
Ideen er god nok, men kun for Henrik. At man ikke føler sig snydt den første mdr. er jo ikke ensbetydende med at man nogensinde kommer til at tjene penge, for det "smarte" er jo at man langsomt skal lægge flere og flere penge og kræfter i projektet, indtil man sidder dybt i suppedasen.
Projektet er da reelt nok, og hvis man er verdensmester, kan man måske holde smørret på brødet, men de fleste er ikke verdensmestre, såå.
Hvis der er nogen der ville stå frem, og sige de havde været med i mindst 6 mdr, og kunne fortælle om deres store overskud, se så ville jeg bøje mig i støvet. (Det skal ikke være Henrik, ha ha)
http://computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=25935
http://debat.computerworld.dk/thread.asp?Mode=View&threadID=13331
UPS, så må jeg nok heller ikke være med længere.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 13-04-05 06:37

guybrush83, undskyld vil ikke blande mig mere men troede netop at crippleshrimp efterlyste forskellige meninger og ikke en reklame søjle for en svindler.

Tak palle endelig en med en der ved at alt ikke er som det ser ud, dine link hjælper nok ikke, har en formodning om at henrik selv deltager her, evt. som guybrush83 hvem ved.

læste lige en artikel fra dit link palle http://computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=27572 hvor eksperter siger det ikke kan lade sig gøre medmindre man er ekspert og så er det endda næsten umuligt.

kan heller ikke forstå at vi ikke ser nogen af alle jer nyrige på top 10 listen over danmarks rigeste he he 1. AP Møller Olie 2. Guybrush83 pyramidespil

Men undskyld guybrus83 og jimtheboy vil ikke blande mig mere, med mindre i direkte skriver til mig igen.

lige en sidste ting, ingen her har sendt mig 200,- så i kan få en brændt skive., min cd ville ellers indeholde en tekst fil med indholdet.

1. Gå på arbejde
2. Din familie er din rigdom.
3. lær noget nyt hverdag.
4. Spil lotto http://www.danlotto.com/?id=16028
5. Gør som jeg, hvis du ikke ryger og ikke drikker for meget, sparer du hverdag, op til 1 time på pauser, den kan du bruge til at opfinde et nyt pyramide spil.

Nå nok om det, kunne blive ved, men kurser i rigdom koster altså.

Undskyld skriver her ikke mere uden i henvender jer direkte til mit navn. for forsvarer mig vil jeg da have lov til i sær når i fatter minus.

Med undskyldende mine

Peter Larsen
Personale og økonomi ansvarlig

Kommentar
Fra : Guybrush83

Dato : 13-04-05 11:43

Jeg vil selvfølgelig gerne ha' sagen belyst fra flere sider. Min pointe er bare, at det er ikke særligt konstruktivt at lave så mange indlæg, hvor der i store træk kun bliver skrevet "I er alle idioter for udvise en interesse!! Fat det dog!!" For mit vedkomne så har jeg jo ikke tabt noget ved at deltage i denne debat og få lidt mere information.

Det er så let at råbe: "pyramidespil!!", men det kommer vi bare ikke så langt med. Man skal være åben for at lære noget nyt. (Desuden så har det platin club jo OVERHOVEDET IKKE noget med pyramidespil at gøre)

Som nævnt, hvis folk ikke har den store tillid til Henrik Bruhn (hvilket jeg i og for sig godt kan forstå) så prøv at søg på googlecash på evt. google. Så vidt jeg kan se har det virket for mange og det er temligt sikkert det Henrik Bruhn har kopieret til adword 101.

Jeg ved at man kan tjene penge på internettet. Jeg gør det selv, men er selvfølgelig altid interesseret i noget nyt. Jeg kan fra min egen erfaring sige, at jeg ville selv havde gået glip af meget, hvis jeg bare havde skreget PYRAMIDESPIL hver gang jeg stødte på et eller andet i stedet for at undersøge tingene til bunds.

OG NEJ JEG ER IKKE HENRIK BRUHN!!! He he. Prøv bare at se mine tidligere indlæg. Jeg synes selv jeg har været meget objektiv.

Mvh.

Guybrush83

Kommentar
Fra : schism

Dato : 21-04-05 21:00

Jeg faldt også for, men var betænktsom. Jeg skrev først lige nogle spørgsmål, som jeg ikke syntes blev besvaret. Efter at ha set udsendelsen fra DR er min mening dog skiftet til det negative.

Der er ingen tvivl om, at Henrik Bruhn har fat i den lange. Men at kalde det pyramidespil er forkert. Han er bare dygtig til sit fag, og jeg mener ikke at snyde folk.
Jeg bestilte det d. 3, og d. 4 april april blev pengene trukket. Jeg har ventet og skrevet 1000 mails. Det viste sig, at det nummer man fik med ikke var rigtigt, men jeg fandt dem så på degulesider.dk, hvor de står hvis du man søger under platinclub. Der er bare aldrig nogen der tager telefonen. Og jeg har prø'vet mange gange.

Jeg har lige nu snakket med ham , og bedt om at få mine penge tilbage. Jeg skulle gerne have dem igen tirsdag, da der er helligdage. Jeg fandt hans nummer på degulesider, under hans navn.
Jeg tror fuld ud på system på at tjene penge. Jeg tror bare ikke at jeg er god nok, eller gider lægge de kræfter i, for at blive god nok. Og jeg tror sådan er det med mange. Specielt ikke efter han har sagt det er så let.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 21-04-05 22:28

Tja, så vil jeg da gentage det jeg skrev 21-02-05 17:21

Er der nogen som kender til Platinclub Online?
Er det reelt nok og kan man stole på alle løfterne?

Det er et sted der vil lokke dig til at købe CDèr som skal gøre dig til sælger i din fritid.
Ja det er reelt nok.
Nej.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Guybrush83

Dato : 22-04-05 10:32

Hej schism

Mmm...det er godt nok en lidt underlig sag efterhånden. Du skriver, at du fuldt på systemet kan bruges til at tjene penge. Hvad bygger du det på?

Vil du ikke også lige skrive en lille besked, hvis du rent faktisk får dine penge igen. Dette vil jo forøge hans troværdig...

Mvh

Guybrush83

ps. Det undrer mig at flere og flere mennesker skriver i dette indlæg, at de har prøvet programmet, men der er stadig ingen, som giver konkrete eksempler på indholdet eller deres direkte oplevelse....og kan det virkelig passe at alle herinde bor meget langt væk fra Silkeborg? Der MÅ da næsten være bare én for hvem det var let at smutte forbi platin club...

Kommentar
Fra : ejanu

Dato : 22-04-05 12:44

Hej
Jeg fik præsentationsCD-en for ca. 2 måneder siden, og har fulgt debatten her, uden at være blevet ret meget klogere på, om dette er noget der kan tjenes rimelige penge på.
Men jeg hæfter mig ved følgende:

1. Indtil videre ser det ikke ud til at der er nogen der har tjent noget af betydning.

2. Når man kikker på medlemssiderne på platinclub.dk, så er der godt nok løbende kommet flere sider på, men bannerreklamerne som er grundlaget for indtægterne er meget sparsomme, - jeg har set på 10 forskellige tilfældigt valgte sider, -der var ikke reklamer på en eneste.

3. Umiddelbart synes jeg at hele ideen med sider med links er dårlig, fordi de links der skabes, må være af temmelig tvivlsom kvalitet. Jeg mener at man nødvendigvis skal være MEGET godt inde i et interesseområde, for at være i stand til at udvælge interessante links, - sider fremstillet via lidt netsurfing i et par timer giver næppe en interessant side med links.

Min konklusion er indtil videre, at kun Platinclubs ejer vil have mulighed for at tjene noget af betydning på denne forretning, -og jeg tror at medlemmernes indbetalinger vil udgøre hovedparten af denne fortjeneste!

Kommentar
Fra : rita27

Dato : 12-09-05 22:13

Det er længe siden debatten har kørt men jeg er et af de fjolser der er blevet godt og grundigt taget ved næsen af Henrik Bruhn. Jeg har investeret mange tusinde kroner i hans såkaldte modul 1-2 og 3 og senere i hans project David og tjent ca 150 kr flot ikk.

Til gengæld har jeg fået så mange mails med dårlige undskyldninger og tomme løfter så jeg kunne udgive en bog på størrelse med anden verdenskrig.

Jeg har været med siden Jan 05 og betalt dyre lære penge, jeg prøver nu at få mine eller nogle af mine penge tilbage men han er meget længe om at svare tilbage på mails ca 2-3 uger og telefonen er helt umulig. Vi er tre her i mit område der kan fortælle samme historie, så mit råd er jo længere væk man er fra Henrik Bruhns projekter jo rigere bliver man, han er en pengeaftapnings maskine af den værste slags. SÅ HOLD JER LANGT VÆK

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 12-09-05 23:06

Dejlig at nogen ærlige, endelig vil indrømme, at det nok ikke er en levevej man skal satse alt for meget på.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : GAA1

Dato : 13-09-05 00:15

Jeg er medlem af platinclub og er igang med at skrive potalsider. Om jeg kommer til at tjene penge på mine sider ved jeg ikke. Jeg har indtil nu intet dårligt at sige om Platinclub, der er måske noget mere arbejde i det end som så og helt let er det ikke. Jeg er klar til at få mine sider ud og det jeg er blevet lovet er overholdt.

Kommentar
Fra : Guybrush83

Dato : 13-09-05 10:28

Sjovt, at dette emne netop bliver taget op igen nu....jeg modtog nemlig platin club CD'erne igår

Indtil videre synes jeg det ser lovende ud. Jeg har hæftet mig ved en positiv ændring i konceptet. Da det først blev lanceret proklamerede Henrik Bruhn, at alle og enhver kunne gøre det. En anelse offensivt efter min mening. Dette er han heldigvis gået bort fra og han siger nu på hjemmesiden at man skal kunne læse og skrive engelsk for at kunne udføre arbejdet. Mht. til selve arbejdet så får man at vide inden man går i gang, at det vil tage 30 arbejdstimer at sætte op. Dette synes jeg måske er for højt sat, så derfor kan jeg ikke forstå det kommer bag på nogen, at der er arbejdstimer i det.

Jeg er ikke gået igang med selve arbejdet endnu da jeg stadig går og spekulerer over, hvilket emne jeg skal vælge. Er der nogen der har nogle gode forslag?

Kommentar
Fra : rita27

Dato : 13-09-05 13:18

Jeg vil godt sige at for mit vedkomne er det ikke den megen tid jeg har brugt der er kommet bag på mig, det var til at gennemskue med det samme at de ti timer om ugen han påstod man kunne klare det på, ikke holdt. Jeg syntes også det er fint at forbedre konceptet, men ikke hvis folk der har meldt sig ind tidligere kommer i klemme. Jeg har brugt rigtig meget tid på at lave de samme ting om op til tre gange fordi han laver konceptet om. Jeg kan give jer rigtig mange eksembler på at han giver garantier der ikke holder. Jeg meldte mig på "Projekt David" i feb måned med skriftlig garanti på at jeg ville tjene min 30.000 pr. portal i løbet af et halvt år, det kostede 1000 dollars pr portal, idag september har jeg ikke tjent 1 kr og jeg meldte 6 sider på, flot ikk men konceptet er lavet om mange gange. Manden må også have verdens dårligste udstyr for jeg har da aldrig hørt om nogle der er så uheldige, server går ned, mobil virker ikke, alle mail forsvinder, computer dør o.s.v stakkels ham, men han må jo have råd til at købe nyt for vores penge. Pas på ham.

Kommentar
Fra : GAA1

Dato : 13-09-05 15:16

Meldte mig i april og det har ikke været nødvendigt at lave noget om, der er kommet noget ekstra arbejde i forbindelse med artikkelsider. rita27 har ret med at noget af det arbejde man har lavet er spildt ved at systemer er lavet om. Da jeg købte dette projekt blev jeg enig med mig selv om, at hvis jeg ikke tjente på det havde jeg spillet lotto for mange penge den uge og ikke vundet og det vil så være det. Jeg venter selvfølgelig og ser tiden an, før jeg indvestere mere tid/penge i projektet. Til dig der siger at 30 timer er højt sat, bare vent der kan komme til at lægge mange arbejdstimer i en potalside. Men hvis man så virkelig kan tjene penge på den, så kan man måske forrente sine penge bedre end hvis de stod i banken, hvem ved måske. Skriver hvis jeg kommer til at tjene på mine potal sider. god fornøjelse og god arbejdslyst til alle Platinclub medlemmer.

Kommentar
Fra : Guybrush83

Dato : 20-09-05 15:24

Hej!

Nu har jeg arbejdet lidt med det og indtil videre går det fint. (men jeg er faktisk ikke kommet så langt endnu)
Måske i kan hjælpe mig?
Hvordan finder jeg de keywords, der skal bruges til META? Ud fra Henriks eksempel ser det ud som om det er meget generelle ord. Han glemmer bare lige at fortælle hvordan han finder dem og hvilke krav der er til META keywords. kan i hjælpe?

Til udenforstående: Dette er ikke på nogen måde en kritik af programmet!

Kommentar
Fra : GAA1

Dato : 20-09-05 19:19

Meta-keywords er nogle ord der evt. vil blive søgt på og relatere til din side. Jeg har så vidt jeg husker selv fundet på dem Eks. Min ene side handler om slægtsforskning-online og mine meta-keywords er bla. slægtsforskning, søgning, slægtsforsker, stamtræ ol. håber det kan hjælpe dig.

Kommentar
Fra : Guybrush83

Dato : 20-09-05 21:07

I Henriks tilfælde er de meget generele såsom: comedy, comic, stand-up comedy
Min side handler om bodybuilding så det ville være let for mig at finde på ord, men det kunne være rart at få den præcise metode forklaret.

Kommentar
Fra : GAA1

Dato : 20-09-05 21:24

Eks. wordtracker. Men det koster penge,( www.wordtracker.com ). Du kan se vidoen omkring wordtracker og så bare bruge de ord der relatere til din side. Men prøv ellers at forestille dig, hvilke ord du selv ville søge på for at få de oplysninger din side giver. Er ikke sikker på at der er en præcis måde. god arbejdslyst

Kommentar
Fra : crippleshrimp

Dato : 23-09-05 13:09

Med fare for at denne debat går hen og bliver en FAQ for PlatinClub-medlemmer, giver jeg hermed Guybrush83 de point som alle kæmper om:D - og "lukker" debatten.

Jeg har, efter at have læst alle de fine indlæg og tilhørende links konkluderet, at jeg efter stor sandsynlighed ikk kommer til at tjene penge på PlatinClub, og at det efter min mening er regulær svindel. Dette er ment med al respekt for de som alligevel prøver lykken! Jeg var sgu selv lige ved...

Jeg håber stadig folk vil skrive lidt om hvordan det går, og om det giver lidt afkast.

Held og lykke til alle PlatinClub-medlemmer

Held og lykke til alle PlatinClub

Godkendelse af svar
Fra : crippleshrimp

Dato : 23-09-05 13:15

Tak for svaret Guybrush83.

Kommentar
Fra : pageid13

Dato : 18-11-05 15:28

Jeg er selv medlem og vil gerne meget gerne høre fra medlemmer af platinclub.dk. Hvordan det går osv... Skriv en mail til pageid13@gmail.com