/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Lette tabs - til at kunne spille for let~
Fra : nikolaj_lytken
Vist : 646 gange
150 point
Dato : 20-02-05 17:36

Jeg søger gerne nogle råd om nogle gode tabs der til at kunne spille for mig. Gerne i en ikke så svær grad. Tabsne jeg søger må gerne være en i tror jeg kender, altså måske en populær en. Jeg kan godt lide rock, men det gør ikke noget med nogle klassikere. Det bare skal helst ikke være heavy-rock eller pop.

Hvis i kan komme på nogle, må i gerne skrive et link.

På forhånd tak :D

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 20-02-05 18:13
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-02-05 18:21

ikke dårlige link niels -

nicolaj - kender du Anvill Studio - jeg plejer at have det ombord her men har lige for nogen dage siden kylet det ud i forbindelse med restore - men der kan du faktisk trække alt lige fra midi og hvad ved jeg ind og så se noder - lyrik -tabs osv - det er gratis

Kommentar
Fra : nikolaj_lytken

Dato : 20-02-05 18:35

øhh....jeg kender ikke anvill studio, et band el hjemmeside?:S Kunne du ikke forklare nærmere om hvad det er, det lyder eller godt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-02-05 18:36

anvill studio er et musik program du kan downloade - søg på google - så finder du det

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 160 point
Dato : 20-02-05 18:39

http://www.google.dk/search?hl=da&q=guitar+tabs+heavy+rock&meta= her kan du finde lidt af hvert

anvil studio her: http://www.download.com/Anvil-Studio/3000-2170_4-10345522.html

så kan du lytte - aflæse - komponere selv osv - jeg bruger den nu i andet sammenhæng . kan du noder så er den formidabel - skæld ud hvis der ikke også er tabs - det kan jeg nemlig ikke huske !!!!!!!!!!!!

går i gryderne nu

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-02-05 18:48

lige for en kort - www.guitaren.dk har mange forskellige *LOL*

Godkendelse af svar
Fra : nikolaj_lytken

Dato : 20-02-05 19:20

AAnd the winner of the 150 points issssssssss............................. MIRITDK!!.............Tak for svaret miritdk (thumbs up)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-02-05 21:52

hørte det helt nede i byen

hvad kunne du så bruge af det ?????????