/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Send sms til flere på en Samsung X450
Fra : henrikkroejgaard
Vist : 694 gange
200 point
Dato : 19-02-05 14:13

Hvordan f...... kan jeg sende en sms til flere personer? Altså hvor jeg bare tilføjer dem fra adresselisten.

Kommentar
Fra : Jonatan83

Dato : 19-02-05 16:08

Sådan gør du på de fleste nokia:

*********************************************************************************************
Skriv og send en SMS til flere modtagere

For at sende til flere modtagere på én gang, kræves det, at alle telefonnumrene er indkodet i telefonbogen.
Nummeret til SMS-centralen skal desuden være kodet ind i telefonen. Klik her for at se hvordan.

1 Find "Opret besked".

Tryk på Menu.
Find Beskeder, og tryk på Vælg.
Find Tekstbeskeder, og tryk Vælg.
Find Opret besked, og tryk på Vælg igen.

2 Skriv SMS'en

Skriv SMS'en, og tryk på Valg.

3 Find "Send til flere"

Find Sendevalg, og tryk på Vælg.
Find Send til flere, og tryk på Vælg.

4 Vælg modtagere og send SMS'en

Markér den første modtager, og tryk på Send.
Brug Piletasterne til at markere et nummer med, hvis der er flere numre knyttet til navnet, og tryk på Send.
Displayet viser, at SMS'en sendes.
Markér den næste modtager, og tryk på Send igen.
Fortsæt på samme måde, til SMS'en er sendt til alle modtagere.
Tryk på Udført efter den sidste modtager

**************************************************************************************
Jeg håber du kunne bruge det til noget ..

Mvh
Jonatan

Kommentar
Fra : Jonatan83

Dato : 19-02-05 16:10

På en samsing kan du desværre ikke sende til flere...

Kommentar
Fra : Jonatan83

Dato : 19-02-05 16:11

Og så lige sidste gang jeg skriver:

http://www.tdcmobil.dk/portal/privat/brug_mobil/telefonmanualer/index.jsp <--- der kan du se manualerne for alle telfoner.. inkl din.

Kommentar
Fra : henrikkroejgaard

Dato : 19-02-05 18:08

Tænkte nok den ikke kunne. Når men, desværre ikke nogen point at dele ud. Beklager!

Accepteret svar
Fra : Trunks05

Modtaget 200 point
Dato : 20-02-05 17:10

Hvis du abselut vil sende en SMS, så skal du gå ind under Menu, kilkke på billedbeskeder. Tryk skriv ny, skriv havd du vil skrive og derefter trykke på "send" knappen der kan du vælge hvem du vil sende til og hvor mange du vil sende til.

Hilsen Trunks05

Godkendelse af svar
Fra : henrikkroejgaard

Dato : 20-02-05 18:41

Tak for svaret Trunks05.