/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Motorcykler i Bella
Fra : TheCon
Vist : 555 gange
50 point
Dato : 19-02-05 10:47

Hej alle.

Vil bare høre om nogen har været i Bella Centeret for at checke motorcykler.
Er det de 90 kr + parkering værd...... Har hørt at det ikke er særlig stort.

Hilsner fra Michael

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 19-02-05 11:05

Hej Michael, jeg kender én der har været derinde og stille motorcykler op. Han siger at det vil tage ca. 3 kvarter, så har man været det hele igennem - han var ikke særlig imponeret, men det er jo en smagssag

// Toupie

Accepteret svar
Fra : grounded

Modtaget 50 point
Dato : 19-02-05 21:28

opkald til michael...

Jeg har selv lige idag været i Bella Center, og synes faktisk at det levede op til mine forventninger.
Der er rigeligt med motorcykler, og det er bare med at hoppe på dem og dreje lidt på håndtaget.
Var selv oppe på alle MC´erne fra BMW, Suzuki og Yamaha. Og så er der også en køre/testbane hvor man kan få stillet de værste
abstinenser indtil den 1/3. Afholdt mig dog selv fra det, da jeg ikke gad at ligge med alle fire i vejret og ligne en spasser
hvis nu uheldet skulle være ude.
Så tag endelig derud, men forvent ikke at se nogle lækre duller i stramme skørter ligge og vride sig på
dyrehuden. Kun Suzuki havde disket op med nogle, (4-6 stk.) og tak for det.
Jeg kom selv alene til forestillingen og entre´en er som bekendt 90 kr.
Men fandt sammen med 19 andre totalt fremmede godtfolk, så vi kom ind hver især for 68 kr på en grupperabat.

Nå men god fornøjelse, det er alle pengene værd.

Grounded

Godkendelse af svar
Fra : TheCon

Dato : 22-02-05 10:42

Tak for svaret grounded.