/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Ups dullermaren LOOL
Fra : Klumme
Vist : 713 gange
1 point
Dato : 19-02-05 09:34

Ups dullermaren. Er det lidt pinligt??? Måske du skal huske på en anden gang når du udstiller andre, at det kan vende sig mod én selv, hvis man ikke har rent mel i posen.

Vejer du virkelig 600 kg??? LOOOL

http://www.kandu.dk/dk/tip/10613
http://www.kandu.dk/dk/tip/10619

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-02-05 12:45

Nej hun vejer 800 kg men hvem siger i grunden, at det er Dullermarens forklaring der er den mest usande?!..

Ikke fordi jeg tror mere på den ene fremfor den anden, men ham sexmasteren lyder sq også lidt 'ulden'.

Om ikke andet, så er det da underholdende, omend lidt tragisk underholdning

Ps. Hvad mon meningen er med, at have flere sexprofiler?! Får man monstro mere sex ud af det?! - ja jeg undrer mig bare

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-02-05 12:46

Hovsa. Jeg er altså ikke sur..lol. Wrong smiley - skulle have denne

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-02-05 12:47

Arghh, jeg er stadig søvnig og træt. Bær over med mig ..hehe

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-02-05 13:55

Nååå ja - Det var jo 800 kg. Nej det tror jeg altså ikke på - Der skulle nok ha stået 80.

Men det er fandme en nedtur at lægge sig på sexdating og så blive budt til dans af ens egen mand gennem samme side LOOOL....uden at vide det er ham. MER LOOOOL

Kommentar
Fra : Dullermaren

Dato : 19-02-05 14:07

Hej Klumme
det er ikke det mindste pinligt , da det desværre er sandt at han udleverer privat oplysninger .
og hvad angår min mand,ved han da godt hvad jeg laver , da vi ikke bruger det med at lyve for hinanden.
mvh
D.

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 19-02-05 14:11

800 kg----Ring til mig Mvh

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-02-05 14:11

Hej Dullermaren

Det er noget skidt, at der er blevet givet private oplysninger om dig, men kan du ikke forklare hvad du mener med dette?!..Er det ikke til din mand der er blevet skrevet?! og i så fald! dem kender han vel i forvejen, eller hva?!

Og så lige den med flere profiler. Det forstår jeg ganske enkelt ikke en bønne af.
Hvorfor har man det?!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-02-05 14:14

Hmmm Jamen dullermaren, så må du undskylde hvis jeg mistænkliggør din historie. Jeg er lidt groggy lige nu, og kan ikke helt gennemskue webmasters lange indlæg, men umiddelbart er der noget der stikker i øjnene . bl.a.- dine multiprofilering.

Men i øvrigt er jeg da ligeglad - Du kan da skrive hvad du vil, med lige så mange profiler du har lyst til - Jeg undrer mig bare,over din fremgangsmåde, hvis dit formål er at skaffe dig lidt kødelige sidegevinster på nettet - eller du vil måske bare ta lidt pis på de andre brugere på sexdating eller få en ude fra kommende validering af dine fortræffeligheder LOOL

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 19-02-05 14:15

multiprofilering= 2 X

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-02-05 14:41

Nu har jeg læst begge tip igen - og jeg må sige, at jeg slet ikke forstår noget som helst. Ham webmasteren (undskyld jeg tidligere kom til at skrive sexmasteren)..skriver jo noget mere uddybende end Dullermaren gør.

Hmm; alligevel mener jeg ikke, at jeg kan gennemskue, hvad det er for personlige oplysninger der er videregivet - og til hvem?!?

Skal vi høre noget om det Duller, eller forbliver det din hemmelighed?!
Ærlig talt, så synes jeg ikke man kan hænge nogen ud, med mindre man redegør helt præcis for, hvad det er man hænger vedkommende ud for.

Webmasteren kan jo ikke dokumentere ved at vise de omtalte logfiler, men du kan vel dokumentere for din påstand uden de store konsekvenser (for dig)- hvis det du skriver er sandt.

Bare en tanke

Kommentar
Fra : Dullermaren

Dato : 19-02-05 14:41

hej Creamygirl
jeg ved desværre ikke hvor mange han udleverede adressen til , men har begrundet mistanke om flere.
Jeg har haft flere profiler , men på intet tidspunkt haft flere på en gang, så det kan jeg ikke svare på.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-02-05 14:43

Og hvad begrunder du så den mistanke med dullermaren??

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-02-05 14:48

Jeg står vistnok af her!

Det er absolut ikke fordi jeg mener du skal stå til regnskab for nogen som helst her på kandu, men når du selv lægger et tip ud - og der så efterfølgende kommer et modtip fra den 'anklagede', så lægger du ligesom selv op til, at der kan tænkes at komme spørgsmål til dig.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-02-05 14:49

hehe..tør jo ikke fjerne fluebenet - i tilfælde af det bliver interessant

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-02-05 14:56

Forresten har jeg en høne at plukke med dig Klumme..lol

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-02-05 15:46

Nå for pokker - Hvad har jeg nu lavet

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-02-05 16:09

Det kan være vi skal holde det for os selv *SS* Du kan evt. fange mig på

rubio_397@hotmail.com så vi kan få fjerene af den høne

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-02-05 16:18

Silly me

Jeg nævnte det egentlig kun for at være lidt foran dig.
Var nemlig sikker på, at du havde en høne til mig...Lad os glemme det

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-02-05 16:20

Øvvvv

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-02-05 16:21

Apropos sexdating!

Havde du ikke en kontaktannonce jeg skulle kigge nærmere efter i sømmene?!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-02-05 16:24

Nahhh. Den har jeg skrottet - Skal fandme ikke ha klinket noget med at risikere en blind date med en 800 kg. boksebold med flere profiler. LOOOL Tænk på alt det mel jeg skal bruge, bare for at finde den våde plet

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-02-05 16:29

lol...Your Choice

Hyg dig!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-02-05 16:30

ILM

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-02-05 14:40

Hva så dullermaren........ Er der bid

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-02-05 14:43

Er giro 413 allerede slut ?!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-02-05 14:45

Øhh, er det nu 413?! kommer i tvivl om ikke det kun er 412!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-02-05 14:46

LOOOL Det slutter vist nu - Jeg får da liggesår af alt det liggeri, så jeg napper..... "ouverturen" (det hedder det ikke , men jeg kan ikke huske hvad en udgangspsalme hedder LOOL) stående med en kop kaffe

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-02-05 14:49

Hvad er en udgangspalme...lol

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-02-05 14:50

Det er da heller ikke lige til at huske, men det er rigtig nok.....413. Den med Raquel Rastenni der synger "her kommer mutter og kost og spand" Goe gl. danske traditioner - lige som dyrlægens natmad på fedt m. sky og løgringe *GG*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-02-05 14:51

ouverturen, er det ikke musik?! skulle det så ikke have været en udgangssalme i stedet for palme...Ja jeg spørger bare dumt?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-02-05 14:52

Udgangs psalme - Den psalme man slutter af med. I et større musikstykke er der osse en ouverture (startmusik) og en afsluttende - men jeg kan dælme ikkehuske hvad det hedder.

Er det ordet psalme du studser over LOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-02-05 14:56

hehehehe jamen jeg kan ikke gøre for det. Jeg er bare dum

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-02-05 15:02

Creamy... Nu skal du tie, lytte og lære LOOL

I f.eks en opera er det lige som en dansk stil. Indledning - indhold - og afslutning, men i musik hedder det bare noget andet. Og det hedder selvfølgelig ikke salme og slat ikke psalme, men der hvor jeg bor, der holder vi lidt på formerne, fordi vi er lidt finere end andre - Der er ose andre ord vi staver med ps, men det er vist for frækt her, selv om det er en sextråd LOOOL

PS
Og du er IKKE dum - Men man kan ikke vide alting ( så for helv... nu roste jeg dig igen)
Klumme

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-02-05 15:05

Og 'slet' hedder i hvert fald ikke 'slat'
Men tak for lektionen Klumme - som du siger kan man ikke vide alting. Hmm, og dog nogle gør jo...Efter eget målestok i hvert fald

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-02-05 15:09

Ups... slat, nej det hedder det ikke, i hvert tillfælde ikke i den forbindelse - Jeg hader det phissetastatur *GG*.... Billige lort fra Netto

Sidste sætning du skrev..... Ja det tør antydes LOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-02-05 15:13

Faktas er ikke meget bedre
Hyg dig Klumme. Jeg har lige en høne du ved..hehe

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-02-05 15:14

Tak ILM - Ja pluk den, og hils den...hønen LOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-02-05 15:16

Tror jeg ikke lige du mener, hvis du vidste hvem hønen er,
men ok, hvis du synes..lol

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-02-05 15:19

Jo Jo - fandme så - Jeg er ret modig (specielt bag en skærm) Blir der ballade, så løfter jeg bare mig selv 10 cm. op - Det forvirrer altid LOOL - Men okay. Du gør hvad der er hensynsfuldt og hvad du finder rigtigt.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-02-05 15:46

Nu ikke noget med at blive vred bassemand men egentlig så rammer din beskrivelse af visse menners modighed meget godt. Se bare her, hvad jeg ville have skrevet forleden i forlængelse af mit indlæg til denne Just.

Citat
Mennesket har tydeligvis den egenskab, at det er mere påpasselig med sin styrede adfærd, jo tættere det fysisk er på det objekt man konflikter med. Den klassiske ser man ofte i trafikken, hvor pæne velopdragne mennesker forvandles til overrockere, når de placeres i en bil med lukkede døre, og gerne i fart. Man betragter sig selv (ubevidst)som uovervindelig - som værende i en anden verden, som modparten ikke kan nå, og på den måde skal man ikke stå til regnskab for sine handlinger

Godt jeg beherskede mig....hehe! tror du ik?!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-02-05 16:05

Bassemand LOOOL

Jeg er dælme ikke vred.... A garanterer..... LOL

Creamygirl... med fare for at komme til at rose dig, hi hi så er det sgu da kanon formuleret - jeg kunne ikke ha' skrevet det bedre selv - og jeg ser absolut ingen grund til, at du skulle beherske dig - Bare kør det af.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-02-05 16:10

Synes du virkelig
Hmm, jeg ved ikke. Så skal jeg jo til at copy paste (gider jo ikke skrive det igen)...og det er ellers ikke min stil at kopiere, men hvad pokker. Det er jo mit, så jeg har vel copyright...Tror du ikke

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-02-05 16:39

Hold da op. Længere oppe skriver jeg (menners ) hvad betyder det?! - og hvorfor gik den ikke i et eller andet filter

Det er ikke nemt at være menners

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-02-05 16:39

Ahhh så doven har du da lov til at være - Det er sgu da derfor man har den copy paste funktion, og der er jo ingen der kan se at du copy paster dit eget... fjols. LOOL

Og selvfølgelig har du copyright på det..... bortset fra, at det er Kandus hvis du lægger det her. Som tillæg til det kan jeg da sige, at hvis du f.eks kopierede noget af mit herfra (hi hi - så er et jo ikke mit men Kandus) , så ville jeg da være stolt over, at du syntes det var så godt, at du vil lægge navn til teksten.....

Ups.... nu roste jeg dig sgu igen Piwshit - det er ikke til at lade være

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-02-05 16:46

Ja og det må du snart lægge fra dig. Vi kan ikke have alt det roseri
Bortset fra det, så tror jeg nok, at jeg hvis det skulle blive nødvendigt at bruge noget af dit (gud forbyde det) lige spørger dig først.

På den anden side, så har jeg dig mistænkt for ikke at kunne huske en skid af hvad der er foregået på en kanduside. Du har det jo med hurtigt at bladre(r) videre når du keder dig. (aner ikke hvordan bladre(r) staves..lol ) tag eller giv bogstaver som du nu synes..

Hyggenygge

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-02-05 16:56

LOOOOL

Jeg husker aldeles fortrinligt, men de skide dendritter filtrerer det fra de finder ligegyldigt. Du ved, hvad der er væsentligt for den ene, kan være ligyldigt for en anden.

Og ja, Gud forbyde at du en dag skulle få behov for at bruge noget af mit - Du kunne hurtigt komme i fedtefadet....her LOOL - Men skulle det ske, så Don't ask - just do it.

Så hyggenygge (tøseord lol) ILM

CU

Klumme den Grumme

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-02-05 22:12

tøseord?! tja måske, men hvordan siger man hyggenygge på machosprog

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-02-05 22:26

Jamen Creamygirl,

Jeg bruger da gerne tøseord - sån' var det ikke ment. Konstaterede bare, at det var et tøseord.

Når jeg absolut skal vise mig macho, ud over hvad jeg naturligt udstråler, *lol* så er det sgu ikke ordene det kan ses og måles på.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-02-05 22:58

Ok så! troede du måske havde sådan en macho ordbog
Hvad måles det mere på end din udstråling?!

>> Miss Nosy<<

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-02-05 23:04

Rigtige mænd pudser f.eks. sko LOOOL

Det ved jeg sgu da ikke lige her på stående fødder hehehe og hvis din din din øhhhh tankegang lige svipsede hen over noget frækt i forbindelse med ""måles" så var det IKKE det jeg mente LOOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-02-05 23:06

hehe pudser sko?! er du svans?!...lol

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-02-05 23:11

Svans..... Næææ det har jeg da aldrig fået skyld for LOOOL Pudser din kæreste / mand ikke dine sko for dig???

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-02-05 23:15

Har jeg godt nok aldrig opdaget så!
Er det noget traditionelt, eller bare noget mænd gør generelt

Jeg vil ikke have nogen røre mine sko. De er private - og mine. Hold jer væk.
De lugter måske også lidt...hehe

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-02-05 23:19

Nej Nej Creamygirl - Dine sko lugter ikke. Det tvivler jeg meget på.

Nææ det er vel ikke noget mænd gør generelt, men for ikke at slæbe rundt med et kvindmenneske med et par møgbelortede violinkasser. Altså hvis de virkelig elsker hende *SS*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-02-05 23:22

.lkdufyt nmngkfytln dhry osøæ jhkitewmfj

Shit... det var bolden der klaskede ned i Nettotastaturet - Jeg skal i min seng NU

Hav det godt Creamygirl.

Vi ses ad hoc LOOL

Klumme den grumme (der pudser sko uden at være svans hihi)

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-02-05 23:24

Måske har du ret. Fandens også! så er der aldrig nogen der har elsket mig

Godnat (igen )
Og husk lige ´du ALDRIG må pudse kærestens sko uden først at spørge om lov!
Hun skal have en chance for at give dem en gang af hårlakken inden du sætter tænderne i dem...hehe

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-02-05 23:26

Nååå du spille bold samtidig med at du skriver. Du er nu lidt mærkelig Klumme

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-02-05 23:29

Mærkelig... LOOL Det er kun fornavnet, men min gode veninde sir altså osse jeg er sød Æv bæv.

Hårlak?????? Har du edderkopper i dine sko LOOOOOL

God nat Creamygirl *SS*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-02-05 16:17

Juuuhu!

Jeg har lige vundet to billetter til Prag. Nu mangler jeg bare at finde én
at give den ene til

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-02-05 16:19

Hvad med Mutter Sip LOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-02-05 16:35

Maybe, men ellers kan du tage med

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-02-05 16:36

Det er bare i orden - Jeg er jo ret PRAGmatisk anlagt

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-02-05 16:41

Uha!

Spørger lige Mutter først så

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-02-05 16:49

Go idé

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-02-05 08:38

Måske slipper du for at tage med mig til Prag
Frk. Sippe er jo lidt tændt på idéen.
Så tændt, at hun allerede i aftes begyndte at fable om leje af bil osv.

Gylp! Leje af bil (tænkte jeg) hvordan mon det skal gå?!
Sidst hun var her - og skulle på date med min søn, blev hun stoppet i gågaden af en færdselsbetjent der venligt fortalte hende, at her i Århus må man ikke køre i gågader.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-02-05 09:33

Puuu ha..... skal lige ha' en Cola

Selvfølgelig er hun tændt på den idé - Hun har nok osse godt af, at komme lidt ud. Så jeg sætter mig på reservebænken.

Sippe kører i gågaden..... LOOOOL. Det skulle fan.. ikke undre mig, men hun har jo så vidt jeg har forstået så mange andre gode kvaliteter og søde sider.

Ajiii Jeg lægger mig sgu igen piw min mave er vildt urolig.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-02-05 13:09

Ja og for det ikke skal være løgn, så sad min søn på bagsædet, men lænede sig hurtigt frem mod betjenten med ordene: 'Jamen hun kommer altså fra Bøvlingbjerg'
Om det var for at komme hende til undsætning vides ikke med sikkerhed

Enden på det hele blev, at han lod hende slippe, men lige inden hun smuttede bankede han på ruden og sagde venligt: ' og selvom du er fra Bøvlingbjerg, så er det nok en god idé lige at spænde sikkerhedsselen' ...lol

Ak ja, Og hun tror jeg frivilligt sætter mig i en bil med hende bag rattet... No Way!!

ps. Cola er godt mod diaré

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-02-05 15:19

Kvik gut der du dér har lavet LOOL

Hvorfor mon Sippe ikke i forlængelse af sin øvrige trafiklogik replicerede til betjenten, at man da ikke bruger sele på en gågade??

Når (hvis) I lejer en bil, så lav det stunt, at det kun er dig der står på lejekontrakten som fører, så er hun lidt låst, og dit nervesystem reddet LOOL

Jeg vil jo gerne have jer begge 2 hjem uden skrammer Piwww.

PS. Det går lidt bedre nu.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-02-05 18:59

Dejligt, at de kemiske stoffer ikke fik fat på - og åd dine indvolde

Hmm; du siger noget der Klumme. Jeg ser om ikke jeg kan få mig lusket på kontrakten. På den måde skal vi nok komme sikkert frem i trafikken...promise

hehe...Nu er det pludselig muligt, at vi skal overnatte hos én af hendes gode bekendte inden afgang til Prag. Jeg sagde ok, men hvis hun tror hun skal lave grisebasserier hos ham inden afrejse, så kan hun godt tro om. Jeg stiller mig sq i benenden og kommer med gode råd så. Det er sådanne stunts jeg godt ved er aldeles uacceptabelt, men som jeg er enorm god til..lol
Og det virker efter hensigten

Har din nabo fodret dig idag?! De burde jo - nu du har tømmermænd *S*

Hold da op en fridag går hurtigt

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-02-05 19:30

Hehe - Jeg kan lige se dig stå der og lave heppekor i fodenden, med klaphat og truthorn. LOOOL - Stakkels den gut, som grissebasseriet "skal gå ud over"

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-02-05 21:06

hehe..Det er jo en sextråd Ik?! -
så lidt plads til griseri er vel på sin plads - om jeg så må sige! Klaphatten er rigtig nok, men truthorn havde jeg ikke lige tænkt på. God idé Klumme

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-02-05 21:12

LOOL - Tror du den fodformede kan holde masken når du trutter - Jeg ville altså gerne med på en kigger hehehehe

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-02-05 21:35

lol...Du kan tage med - to truthorn må jo have dobbelteffekt

Ej det er for plat!

Sov godt Klumme

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-02-05 21:55

Vi må ha' et kunstner navn så... Hvad med "Rytmeboxen" Creamy & Krummen

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-02-05 21:58

Eller cremebollen. Gæt hvem bollen er

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-02-05 21:59

Hold kæft du er fræk din NØD.... LOOL Den blir byttet!!!!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-02-05 22:02

hehe, jeg er sq da ikke mere fræk end du er...lol
og hvad er det du vil have byttet?! - bollen?!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-02-05 22:06

Næææ måske ikke, men to af slagsen er sgu da for meget LOOL

Når jeg en dag finder din adresse, så sender jeg dig en kasse med batteridrevne edderkopper med hår på benene, som kan hoppe og synge "Vi går aldrig hjem".

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-02-05 22:11

Det kan du ikke være bekendt. Nu kan jeg garanteret ikke sove!!!
lol for hulen. Du har sq da en vævefejl Klumme. 'Vi går aldrig hjem' ...lol

Godnat din sløre kugle!
sleep tight and don't let the bedbugs bite

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-02-05 22:16

Creamy.. Sov trygt... Jeg våger over díg, og ikke et eneste lille kryb skal forstyrre din nattesøvn.

Den med at de aldrig går hjem stammer fra min tid som sømand. Hvis... jeg skriver udtrykkelig hvis, vi fik Postillion d'amour (Fladbukke) så skulle vi dyppe kalorius i cognac. Så ville bukkene komme ud på spidsen og hænge der skide fulde og synge "Vi går aldrig hjem"

Sov selv godt.

CU

Klumme med vævefejlen LOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-02-05 22:21

PS

Glemte at sige, at så var de nemme lige at knipse af LOOL.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 23-02-05 14:26

hehe..Du er så fuld af løgn!
Det er sq da almen viden, at fladbukke ikke kan synge

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-02-05 16:31

Bare vent til de har fået cognac LOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 23-02-05 17:46

Ahh, gider du lige!.. lol - En hobe af lallende lalleglade skidefulde og hamrende iriterrende lus total disaster må man sige!!

Citat
Hvad får man, hvis man parrer en ildflue med en fladlus?!
Fakkeltog rundt om fi.... - og et forbandet godt arbejdslys :-D

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-02-05 19:29

Satans .. Jeg har lige købt en ny arbejdslampe.. Det skulle jeg ha' vidst....LOOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 23-02-05 22:04

Spild af penge Klumme. Du skulle i stedet have givet ildfluen en viagra.
Ja jeg forestiller mig jo, at den kunne blive til en udmærket standerlampe

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-02-05 23:13

Ja Sukk - Og det ville osse være meget hyggeligere, med sån' en "Herstalgynlampe" m. sensitouch og whau whau dæmper.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-02-05 04:30

God morgen Creamygirl

Det er godt nok først på dagen, men sån' er det jo at være mælkemand LOOL

Skulle osse lige se om du er morgengrim, hi hi men du ser faktisk sød ud, som du ligger der og snuer *SS*..... uden at snakke.

Kan du have en rar dag.

Klumme (den tidlige)

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-02-05 04:37

Du godeste. Kig her hvad en pattofil italiensk nar mener at have fundet ud af LOOOl - Det er fandme stærk kost om morgenen LOOOL

http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=284389

Gu ved om han har ret.... LOOL

Klumme (der blev taget for tidligt fra *GG*)

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-02-05 08:40

Godmorgen Klumme.

LoL..Ham Piero Lorenzoni kender jeg underligt, at han slet ikke omtaler
mine frugter så ?! han vidste i hvert fald, at frugt er sundt - og at man skal have se(x) styks om dagen (helst med variation) - IDIOT

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-02-05 08:42

Morgengrim?! jo det ved Gud jeg er. Hele dagen endda

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-02-05 08:43

Generer det dig, at jeg snakker?! lol

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-02-05 08:53

Ok, du slipper for alt mit ævl, bævl og snot. Skal møde kl. 9.15 og så må børnehaven jo døjes med mig og mit bla.bla.bla.bla.bla

Hyg dig!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-02-05 08:54

Jeg tror ikke på dig *SS*

Snakker....... neeeejjj da LOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-02-05 08:57

hehe en lille smule!!

Og nu er det nu.

See You

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-02-05 08:58

Øhhh man fristes jo til at spørge, hvilken type frugter dine kvindelige atributter kan henregnes til hihihi

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-02-05 09:08

Okay, det er de her Icacoblommer

Latin: Chrysobalanus icaco
Form: Oval, Rund
Størrelse: 00-05 cm
Udvendig farve: Gul, Rød, Sort
Indvendig farve: Hvid
Overflade: Blank, Ujævn
Konsistens: Tør
Smag: Sød, Aromatisk, Bitter

http://eksotiskefrugter.emu.dk/servlets/Generelt/Indhold.xml?bogstav=I

Og nu kommer jeg måske for sent

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-02-05 10:10

Pudsigt - Jeg havde forestillet mig:

Latin: Passiflora quadrangularis
Form: Oval, Aflang
Størrelse: 25-30 cm
Udvendig farve: Grøn, Gul
Indvendig farve: Lys, Rød
Overflade: Ujævn, Blank
Konsistens: Saftig, Fast
Smag: Sød, Syrlig

LOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-02-05 17:58

Aha!
Næ Klumme, farven (især) - og størrelsen er forkert. Men blomsten er vild smuk

Sad lige og blev vildt forarget på ham den skide italiener. Hvad i himlens navn får sådan et skvat til at tro, at man kan se på en kvindes bryster, hvor meget eller hvor lidt hun er til på et lagen. Citron og ananasbryster?! gider du lige...lol
Han har sikkert aldrig haft sex!!

Det næste bliver vel, at et eller andet fjols kommer med en teori omkring røvballer og tissemænd.
Ja for næser, fingre og fødder foreligger der jo allerede en teori omkring - og er vi forøvrigt ikke ved at bevæge os ret kraftigt væk fra emnet, som jo er Dullermaren, dobbeltprofiler, sex dating og videregivelse af private oplysninger?! hehe.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-02-05 21:03

Hmmm... nå man kan jo ikke altid gætte rigtig lol, men farve og størrelse er jo osse fløjtende ligemeget. Hvis du er "glad" for dem, og de i øvrigt tilgodeser hvad du nu end måtte bruge dem til, så skam over det skarn der har nogle indvendinger *SF*

Undskyld hvis jeg birker lidt åndsbollet hihi. Jeg har vist booket lidt rigeligt arbejde ind, og er først kommet hjem for en time siden. Det der med arbejde er noget opreklameret lort. Selv min søde veninde "afviste" jeg at snakke med.... altså på en pæn måde (håber jeg), og hun havde endda trofast siddet og ventet på at jeg skulle komme hjem. Jeg må gøre det godt igen med en æske chokolade *SS*

Ja ved Gud du har ret. Den der italienske pastagnubber er en "idiot" at høre på. Det er sgu utroligt at se sån' et statement. Han har stået ved indgangen til hovedbanen i Milano, og med sit fedtede hår og designersko lavet efter det italienske gorillasyndrom, tilspurgt tilfældigt forbipasserende kvinder om de var til noget eller han spildte tiden. I 10 ud af 9 tilfælde fik han et los i røven og udledte derefter sin lille indebrændte hypotese. Men det værste er fandme, at nogle lige så bøvede mænd hopper på den, og bærer det shit til torvs med stor autoritet og kendermine.

Nååå jo lidt væk fra emnet er vi vel kommet, men det er SGU MIG der er trådejer, så det styrer jeg LOOOL

Sygt Creamygirl, men jeg daffer i køjen. Jeg skal sgu op igen i morgen ved 4 tiden. Den satans skolemælk skal jo ud. LOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-02-05 15:26

Udover chokoladen, så stik hende også en perlekrans!
Eller endnu bedre - hvad med en fredagskrans fra Guldbageren?! - Det ville jeg selv sætte større pris på, da den jo trods alt kan ædes

Jeg tror du er typen der formår at afvise på en 'pæn' måde.
Du lyder som en ok - og sød fyr Klumme

Ha' en dejlig weekend!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-02-05 23:04

Tak Creamygirl, det var pænt sagt.

Du sir sgu noget med den der perlekrans. Jeg skal jo snart på en lille sviptur, og der hvor jeg skal hen, er de netop kendt for deres perler. Hvad synes du er pænest.... alm. hvide perler eller sorte. Tror du det er noget for en moderne feminin pige lidt over de 35???

Nå jeg skal på den igen...
Hav selv en dejlig weekend

Klumme (Perle.....fiskeren lol)

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-02-05 06:46

eh! Perler?!
Aner det ikke Klumme. Jeg er ikke selv vild med perler, så jeg er ikke den rette til at råde dig angående farven, men skulle jeg absolut vælge må det blive sorte. Hvide perler (er i mit verdensbillede) noget som hænger på gamle damer i et desperat forsøg på at forskønne en rynket tør hals, så hold dig for ud skyld fra dem.

Fortsat god weekend

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-02-05 06:51

Tak for tipset LOOOL (forskønnelse af gamle tørre rynkede halse LOOL) Jeg dropper det.

Men sølv er jo altid pænt, også til halse der ikke har behøv for renovering, men blot skal have fremhævet en naturlig skønhed og vitalitet.

Jeg napper lige et par timer til inde det igen går løs.

Osse mere god weekend til dig. (Hvorfor fan... er du så tidlig oppe i en arb.fri weekend)

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-02-05 06:57

Jeg er altid tidligt oppe Hader at spilde min tid i sengen - og så har jeg jo også en trofast gut, der er ligeglad med hvad klokken er, selv på en lørdag.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-02-05 07:01

He HE .... Vi ligner hinanden på det punkt. Sengen er kun til at sove i........nååå ja, og så.... hi hi.

Fedt med ungdommen der ikke hænger sig i klokken LOOL - Hyg dig

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-02-05 07:01

hehe...Jeg fik en sms igår, hvor der står:

EN FLYVENDE TISSEMAND!!!

find den.

Så sidder man der og trykker en million gange på mobilen, for tilsidst at støde på ordene:

MANNER; HVOR DESPERAT HAR MAN LOV AT VÆRE!!!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-02-05 07:02

Hygselv

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-02-05 07:03

Hold da op.... Hvad fik vi egentlig tiden til at gå med før PC' en og mobilen ???? LOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-02-05 07:11

Så forresten en vits jeg skreg af grin af forleden, og sendte den til veninden. Hun syntes ikke den var en skid sjov.... Hvad synes du??

En blondine ringer til sin kæreste og siger: "Kan du komme over
og hjælpe mig. Jeg har et kæmpe puslespil. Og jeg kan slet
ikke finde ud af, hvad jeg skal gøre. " Hendes kæreste spørger:
"Hvad skal det blive til når det er færdigt?" Blondinen siger:
"Efter billedet på æsken, så skal det blive en hane"

Kæresten beslutter sig for at gå over og hjælpe hende.
Hun lukker ham ind og viser ham alle brikkerne på bordet.
Han ser på brikkerne et øjeblik. Så ser han på æsken.
Så siger han: "Det spiller ingen rolle hvad vi gør. Vi kan aldrig lægge disse brikker, så de kommer til at ligne en hane". Han tager hendes hånd og fortsætter: "Nu tager vi en kop kaffe og så"........ Han sukker dybt ....." så hælder vi alle de Corn Flakes tilbage i pakken igen."

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-02-05 07:14

jo, jo - den kan gå an
Er din veninde blond?! - så kan det nemlig være derfor! ...lol

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-02-05 07:19

Nåååå ja for satan. Det havde jeg ike tænkt på - Ups bare nu ikke hun er sur eller værre.... ked af det. Det er BESTEMT IKKE min generelle opfattelse, at blondiner er mindre kloge. lol -Jeg havde heller ikke kunnet lægge det puslespil. hi hi

Så nu kalder sengen... CU Creamygirl

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-02-05 19:17

Jeg ved nu ikke Klumme. Min Bøvlingeveninde er blond - og sidst hun var her, fortalte jeg hende, at benzinpriserne igen er steget. Hendes kommentar:

'Skide ligemeget, det får ingen indflydelse for mit vedkommende. Jeg tanker alligevel altid kun for 100 kr'..lol

Hun er ellers kvik nok, synes jeg.
Af og til så kvik, at jeg ikke ved om hun tager pis på mig

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-02-05 20:10

Hvor ville jeg ønske, at jeg havde tænkt på - og lagt dette link ind, efter din kommentar 24-02-05 08:58

Nå pyt, du får dem at se alligevel!!

http://www.101jokes.dk/pages/vilduseminebryster.html

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-02-05 00:11

Hej Creamygirl.

Hi hi... Sjovt du nævner det med de blonde. De kan godt udadtil virke enormt kvikke. Nogle af dem er formentlig osse, og jeg har da ossede samme mistænkt for at pisse på os ind i mellem. F.eks. skriver min venminde ofte til mig, og forleden sagde hun glad: "Nu har jeg altså købt frimærker til et stykke tid, mens de er billige"
Tjaaaeee..... jeg sagde altså ikke andet end: "Fint min ven. Du er altid så fornuftig".
Tog hun pis på mig eller........ LOOL

Og med hensyn til det link... Hmmm.... hvis jeg havde en forestilling om, hvordan du var "udrustet", så tror jeg at jeg beholder den forestilling LOOL Det er du vist bedre tjent med.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-02-05 21:18

ja, jeg er sikker på din veninde tog pis på dig Klumme..lol Men uha da, jeg forstår dig godt, believe me, jeg kender godt følelsen, hvor man sidder og ikke ved hvad man skal tro.

Fik forøvrigt lige en snak om perler med min veninde - og fiseme om ikke hun godt kan lide de sorte af slagsen. Det havde jeg lige godt ikke troet, men sådan er vi jo så forskellige.

Mit link?!...hehe! ja den er vammel ik?!
Og behold du bare din forestilling Klumme. Har lige kigget og opdaget at jeg har knap så meget hår på maven som tilfældet er med pigen i linket - og det er ikke fordi jeg fjerner dem...lol
Forestil dig lige hende med en håndfuld hvide perler kastet rundt om sit korpus

Øv nu er det snart mandag - I hate mondays

Accepteret svar
Fra : MartinBT

Modtaget 1 point
Dato : 03-03-05 10:44

undskyld jeg spørger ;) men hva dælen skal klumme bruge en kontaktannonce til han har jo dig creamygirl, ser ud til at i kommer godt ud af det med hindenanden LOL ( har ikke læst de nederste 406382 indlæg )

Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 20-09-05 22:06

Tak for svaret MartinBT.