/ Forside/ Teknologi / Netværk / TCP/IP / Spørgsmål
10  Fijala 1204
Styreprogram til netcafe
Fra : jenssj
Vist : 581 gange
300 point
Dato : 18-02-05 17:31

Hej alle.

Jeg har lige et spørgsmål, er der nogle der ved hvad et styreprogram til en computer i en netcafé hedder,
Altså sådan når man starter op skal man skrive kode ind og det og man kan købe timer og det, er der nogle der ved hvad sådan nogle
programmer hedder? eller hvor man kan få en trail af dem(Free).

Det er til en personlig computer altså hjemme i hjemmet, så mine børn ikek bruegr for meget tid
på com:P, så det er nød til at henvende sig til mig for at få en ny kode og bruegr nan med 1 time på elelr 2,
er der nogle der ved hvor man kan få fat i sådan et program?.

M.V.H Jens

Kommentar
Fra : Gufen

Dato : 18-02-05 17:49

Vil lige Sige jens det hedder Eller ikke elelr Og så kan du hente det på Google

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 18-02-05 18:40

Gufen >> Det var da ikke ret meget hjælp du gav Jens, hva?

Den netcafé jeg har hørt om, lavede selv deres eget program til denne styring. Men det er altså et tidsstyringsprogram du er ude efter, ikke sandt?

SmartLaunch fra http://www.smartlaunch.net/ skulle være en mulighed...

God weekend.

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : jenssj

Dato : 18-02-05 18:51

Ja et tidstyringsprogram ja men det skal være sådan man får et bruger navn og kode så logegr man så efter en 1 time eller 2 bliver man logget ud så skal man have en ny kode og bruger navn.

M.V.H Jens

Kommentar
Fra : jenssj

Dato : 18-02-05 18:55

Der er 3muligheder : 1.Server og adminstrator indstaller
2.Client Indstaller.
3. Smartlaunch secure internet explorer BETA

HVad for en skal jeg vælge tror du.

God Weekend.

M.V.H Jens

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 18-02-05 19:25

Nogle routere har forældrekontrol indbygget i deres programmer.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 19-02-05 06:17
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 19-02-05 06:18

iProtectYou

Kommentar
Fra : yakov

Dato : 19-04-05 17:53

jeg sidder inde med lidt det samme problem... eller det er min lillebror der spiller 24-7... så havde jeg overvejet om man ikke kunne få et program så man skal fra en hoved computer(som min mors) skal ind og giver client(min lillebrors) nogle timer pr. dag eller måske han kun kan være på et bestemt antal timer om ugen??