/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Siagra piller.........farligt?????
Fra : janemli
Vist : 2345 gange
145 point
Dato : 18-02-05 17:21

ja vil lige høre om der er nogen som ved om siagra piller er farligt.......det sku være ligesom viagra....det er en porno butik man kan købe dem i

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 18-02-05 17:25

Du kan kigge på www.kamagra.dk

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 18-02-05 17:27

NB: Som ungt og raskt menneske har du ikke behov for disse "hjælpemidler" (går ud fra du er under 60)

Kommentar
Fra : janemli

Dato : 18-02-05 17:30

er 15 men har prøvet viagra før...ku godt tænke mig igen......er de farlig de der piller du kan købe derinde...har du prøvet?

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 18-02-05 17:44

Læs alt om produktet på
http://www.netdoktor.dk/medicin/fakta/viagra.htm
Kamagra indeholder det samme aktive stof som Viagra nemlig "Sildenafil". Viagra er bare et firmanavn som Arla er firmanavn for en mælkeproducent.
Hvis du kun er 15 så syntes jeg ikke du skal eksperimentere med disse produkter... andet end det fra ARLA

Kommentar
Fra : janemli

Dato : 18-02-05 17:47

når man bestiller det...får man så et giro kort og ska hente det på posthuset

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 18-02-05 17:50

Det er en dårlig ide som 15 årig at tage medicin for noget, der ikke er et problem. Husk på, at alt medicin også er et giftstof, som din krop bliver belastet af.
Det kan godt være, at det er sjovt med viagra, men det sjove ryger af det den dag du opdager, at potensen ikke er der uden hjælpemidler.

Pas på dig selv og din krop - og lad naturen - og din pige, ikke mindst, - gøre sit arbejde

Vaxen

(alt medicin er farligt, når det misbruges - også dette produkt)

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 18-02-05 17:51

Det vil jeg da tro... skriv evt. til deres e-mail. Dem på hjemmesiden må ku' fortælle dig, hvordan det foregår.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 18-02-05 17:52

100% ENIG med vaxen... hvilket også fremgår af mine indslag

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 18-02-05 17:53

Hov forresten!!! Køb ALDRIG!!!! lægemidler i en pornobutik! (Det er iøvrigt brand-ulovligt for dem at sælge det).

Vaxen

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 18-02-05 17:54

janemli... siden du er under 18, så er det slet ikke sikkert de vil handle med dig

Kommentar
Fra : janemli

Dato : 18-02-05 17:55

hvordan sku de ku find ud af det

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-02-05 18:01

Er det mon ikke Sigra du mener i stedet for Siagra

http://weekendsex.dk/product_info.php?cPath=&products_id=861

Men uanset hvad det hedder, bør du ikke eksperimentere med den slags.

Kommentar
Fra : janemli

Dato : 18-02-05 18:17

de piller her http://www.6-butik.dk/product_info.php?products_id=648&osCsid=21c3566558ea5fb85aabead4309b983d

og dem der er nedeunder på siden....tror i de virker

Kommentar
Fra : janemli

Dato : 18-02-05 18:18
Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 18-02-05 18:46

Den er da helt gal janemli!!! Har du problemer med at få den op at stå??? Så gå til din læge. Ellers glem alt om det her. Du ødelægger dit kommende sexliv.

Vaxen

Kommentar
Fra : 10.Totti

Dato : 18-02-05 18:48

nej har ik problemer med og få den op...men har problemer med og holde den når jeg ska lave andre stillinger og sån

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 18-02-05 18:49

Ud over det - 175 kr eller mere for én gang sex?? Få dog pigen til at hygge lidt mere om dig - det er ganske gratis!!

Vaxen

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 18-02-05 18:55

Ok - at du har problemer med at holde den som 15 årig er heller ikke noget, der skal løses med medicin. Jeg kan huske, at du tidligere har haft en tråd, hvor du vil have hjælp til det problem.
Jeg tror, at hvis du slapper lidt af, tager det roligt og ikke forestiller dig, at sex med en pige er det samme som en pornofilm, så kommer det stille og roligt. Gør det helt enkelt - nus og kæl eventuelt for hinanden uden at have sex bagefter. Og lad i første omgang være med at eksperimentere med den masse komplicerede stillinger. Hold koncentrationen om det, du er i gang med lige nu. Mærk hende, mærk dig selv og forsøg ikke at tænke så meget. Lad dig rive med af følelsen og ikke om forestillingen om, hvad der skal ske om lidt. Jeg ved, det er lettere sagt en gjort. Men du har tiden for dig, god sex kræver en del øvelse ... Det vigtigste er, at sex ikke er noget, der foregår med hovedet, men med kroppen og sanserne. Når du tør give slip, tror jeg dit problem forsvinder.

Vaxen

Kommentar
Fra : 10.Totti

Dato : 19-02-05 12:22

der jeg stilte butikken nogle spørgsmål til de her piller http://www.6-butik.dk/product_info.php?cPath=29_65&products_id=1031&osCsid=21c3566558ea5fb85aabead4309b983d

fik jeg det her svar: Nej der er ingen aldersgrænse, men om de virker er jo individuelt som med alt andet medicin ? På nogen virker de og på andre ikke... Er ikke farlige, er jo godkendte i Europa.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 19-02-05 13:08

hehe... det skal de jo sige

At de er godkendt i Europa betyder bestemt ikke, at de er godkendt i Danmark. Her stilles generelt skrappere krav.
Alle former for lægemidler er farlige, hvis de indtages forkert. Dette gælder også naturlægemidler, selvom mange tror, at det, der er naturligt, ikke er skadeligt.

Når de siger, at medicinen virker på nogen og ikke på andre, kan du med rette spørge dem, om der findes undersøgelser, der viser hvor mange procent det egentlig drejer sig om. Mit gæt er, at den slags undersøgelser slet ikke ekstisterer.

Det er en skidt ide - fra en ende til anden. En voksen mand, der har problemer med potensen skal gå til sin læge, og ikke købe medicin fra en pornobutik. En ung mand som dig - der måske ikke engang er færdigudviklet endnu, skal lade tiden og roen falde over sig.

Lad være at spilde dine penge på sådan noget skidt - risikoen for dig er, at du får virkelige potensproblemer, når du bliver voksen.

Vaxen

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 19-02-05 14:31

Jeg tror bare du skal vente et år eller 2 mere, før du har sex..lyder somom du ikke er helt klar endnu!
Rooolig nu! Sex er ikke så svært og er ingen elitesport hvor man skal præstere en hel masse...sex og erotik handler faktisk om at nyde det..intet andet!

Kommentar
Fra : 10.Totti

Dato : 19-02-05 22:55
Kommentar
Fra : pzyko

Dato : 27-02-05 23:22

Prøv du da bare noget af det creme, men lad det bare ikke blive en vane, og så hold dig helt fra alle mulige piller...

Kommentar
Fra : supersine

Dato : 16-04-05 23:35

Min eks-kæreste har også nævnt disse piller - skulle være godt til både kvinder og mænd. Og han PÅSTÅR at det ikke har nogle bevirkninger...

Ved I mere om det?

Om det er sandt - både med virkninger og om der er bevirkninger?