/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Cylinder hjælp
Fra : Fuckfisse
Vist : 279 gange
100 point
Dato : 17-02-05 19:17

HeJsA derude! sidder og tænker på at smide en ny cylle i min cpi popcorn fra 04. den kører godt, men v gerne ha den til a´rende lidt hurtigere o m lidt bedre træk.
tænkte på en 50cc 40mm doppler cylinder, men da jeg så så prisen a 1500 kroner, kom jeg på andre tanker. en 40mm cylinder med 6 skylle kanaler koster kun 500 kr. men er der stor forskel på de to? nogle der ved hvor meget de forskellige cylindere gir?
vil gerne holde mig på 40mm, så er der nogle der har nogle andre ideer til en ny cylinder?

mvh. DanIel FoG

Kommentar
Fra : mollejj

Dato : 19-02-05 11:32

der er ikkk den store forskel på de to cylinder.... men jeg forstår ikk hvorfor du vil blive på de 40mm for hvis du bliver tager så er det ligemeget hvad du har på om der så bare er en 40mm cylle med 6 kanaler...

Kommentar
Fra : hr.hat

Dato : 17-03-05 12:31

hvis du ikke vil skifte til til støre cylinder, vil jeg anbefalde dig at købe et top performances trophy kit!!!!! den giver god bundtræk og et ok optræk, og fordelen ved cylinderkittet er at top permances er lavet af et så holdbar matriale at der kan køres med fuld bundgas fra start,
men kør lige en mindre tur med halv gas, så er du sikker på det ikke sætter!!!!