/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Driver til medion tco 99
Fra : BS
Vist : 1074 gange
50 point
Dato : 01-09-02 02:06

Jeg søger efter en driver til medion tco 99 til win xp

Fra BS

Kommentar
Fra : thunderbox

Dato : 01-09-02 11:01

du kan jo prøve at se på denne side
http://www.gemca.com/tco99.html

Kommentar
Fra : kaasgaard

Dato : 01-09-02 11:18

Hep,

Har du et model navn? (TCO99 er bare en kvalitets/godkendelses standard)

// Martin

Accepteret svar
Fra : strarup

Modtaget 50 point
Dato : 01-09-02 11:46

Hej BS,

har du da nogle problemer med den, eller ska' den ku' noget specielt?

de har på den tyske side fra Medion, noget til skærme/monitors her... -->
http://download.medion.de/medion.de/treiber/treiber/index.php?id=13&name=Monitore

nu ved jeg ikke lige hvilken præcise model det er du har, men ellers er der som altid en generisk driver til skærme med pr. default fra Windows side af...

men du ka' da prøve at kigge under den kategori din skærm hører under, der er fire modeller/kategorier 15", 17", 19" og fladskærm... men om de vil virker til WinXP ved jeg ikke...

men i den fil som du ka' downloade (en selvudpakkende fil) ligger inf filerne samt skærm-profilerne i... jeg vil foreslå dig at flytte/kopier dem ned på en diskette efter udpakningen...

herefter går du ind i enhedshåndteringen...

højreklik på "denne computer"... --> vælg fanebladet "hardware" --> her tryk på knappen "enhedhåndtering" --> gå ned til skærme --> klik på den så "Plug and Play-skærm" kommer frem...

her højreklikker du på "Plug and Play-skærm" vælger "egenskaber"... i det nye vindue trykker du på fanebladet "driver"... her ska' du så trykke på knappen "opdatere driver"...

herefter kommer der så en Wizard som vil guide dig igennem, som ved alt nyt installeret hardware... her ska' når der bedes om en placering så vælge din diskette med filerne på... (du ka' være heldig den også vil acceptere en mappe fra harddisken, jeg har bare ikke haft held med min skærm medmindre jeg havde filerne liggende på en diskette eller CD-rom)... men jeg synes det er lidt vildt at brænde en CD for så lidt...

hvis du er heldig vil den nu ha' din profil m.m. installeret... men jeg vil ikke garantere det... men jeg vil sige at odd'sne ligger i 95% i dit favør for at det vil lykkes...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : PowerRanger

Dato : 01-09-02 21:31

Virker skærmen ikke? Jeg har kørt med min (KFC) al dens tid med den driver som Windows foreslår som plug-and-play. Det er ikke sikkert du opnår noget ved at installere korrekt driver, hvis den virker nu...

Godkendelse af svar
Fra : BS

Dato : 01-09-02 22:19

Tak for svaret strarup.

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 02-09-02 10:54

Hej BS,

det var da så lidt...

men har du fået det til at virke nu så?

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : burzum1

Dato : 26-03-03 01:50

Hvad rager det dig starup ? :(