/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
hej
Fra : Nikker
Vist : 252 gange
25 point
Dato : 16-02-05 00:21

jeg har lige stillet et spørgsmål om hvorfor min pindbolt sidder fast glemte at sige at det er møtrikken på enden der sidder fast hvordan får jeg den af ?

en ting til , jeg har sat en anden cylinder på men der kommer luft op mellem cylinder og topstykket hvordan kan jeg undgå det ?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 16-02-05 00:39

Det var jo lidt smartere at du stillede spørgsmålet samme sted.
Du spænder pinbolten fast i en skruestik, har du ikke det, så brug en rørtang, har du ikke det kan du nok holde pinbolten fast med en vandpumpetang, medens du bruger fastnøgle til din møtrik.
Og så køb 4 nye møtrikker.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : suzuki-k50

Dato : 16-04-06 14:50

husk lige at slibe pind bolten inden du sætter den ned igen og så smør evt noget kobber fedt på den øverste del af pindboldten