/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
Størrelses mærkater
Fra : anithus
Vist : 578 gange
21 point
Dato : 15-02-05 20:03

Hvor kan man købe mærkater med størrelser til at sy i tøjet??

Kommentar
Fra : sprit73

Dato : 15-02-05 20:13

Mon det er sådanne noget her du kan bruge?

http://www.supersellers.dk/kategori.php?kategoriId=133

/sprit

Kommentar
Fra : anithus

Dato : 15-02-05 20:36

Ikke helt, det skal gerne kunne syes fast i tøjet og skal være i baby/børne-størrelser.

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 15-02-05 22:19

tidligere har jeg købt i en velassorteret sytilbehørsforretning. muligvis kan de findes hos terapi og hobby i hasselager www.terapi-hobby.dk

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 15-02-05 23:49

Guldager i Ryesgade i Århus har masser af sytilbehør.

Måske de har nogle sådanne.

MVH
Hanne

Kommentar
Fra : zikka

Dato : 16-02-05 09:08

et forslag: lav dem selv, hvis du sælger hjememsyetbørnetøj/ forære det væk så vil det være det sidste finish og blive påskønnet af modtageren, at det hele er gennemført.

Men man kan f.eks igennem postordre kataloger købe navnemærkater, man kan bestille dem med tal eller navn alt efter hvad man ønsker

Kommentar
Fra : likapika

Dato : 10-08-06 16:34

Hej!
Vil lige høre anithus ad om hun nogensinde fandt ud af hvor man kan få de der mærker til at sy i tøjet....Skal nemlig os bruge nogle!