/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
installering af sis filer fra MMC på Nok~
Fra : dikas
Vist : 524 gange
58 point
Dato : 15-02-05 15:23

HejZa Allesammen
Hvordan installere jeg programmer (Sis Filer) fra mit MMC kort............
Jeg har en kortlæser og jeg gider ikke købe en Bluetooth doongle........
Så når jeg lægger et Theme i Sis fil over på kortet hvordan installere jeg så themet fra kortet......?
På forhånd tak for hjælpen...

Hilsen Mikkel

Accepteret svar
Fra : NielsPT

Modtaget 68 point
Dato : 15-02-05 15:30

Hej

Prøv at gå ind i menu > værktøjer > styring og se om din fil ikke lægger sig der... hvis den gør kan du vælge den og trykke installér, og så skulle theme'et gerne være installeret..

Mvh Niels

Kommentar
Fra : dikas

Dato : 15-02-05 15:53

Ok er det det samme med programmer...
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Og Hvordan sletter du dem(Programmer & Thems) igen

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 15-02-05 16:01

Hej

Jep, det er det samme med programmer, det er jo begge sis-filer!

For at slette dem går du igen ind i:
menu > værktøjer > styring

Her finder du det der skal afinstalleres, og trykker:
valg > fjern

Mvh Niels

Godkendelse af svar
Fra : dikas

Dato : 15-02-05 16:26

Tak for svaret NielsPT. Du er en guttermand

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 15-02-05 16:31

Det var så lidt.
Go' fornøjelse!