/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
WMA til mp3-afspilelr
Fra : calillemilla
Vist : 274 gange
20 point
Dato : 14-02-05 22:31

Jeg har købt musik på msn.dk/musik og har fået WMA-filer med licens. Men min mp3-afspiller (Apacer BP300) kan ikke afspille dem. Hvad gør man? Andre der har samme problem?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 14-02-05 22:44

Du kan evt. convertere wma filerne til mp3 her er et link http://www.e-soft.co.uk/

Der er mange andre google der også kan convertere filerne http://www.google.dk/search?hl=da&q=wma+to+mp3&meta=

//bentjuul

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 14-02-05 22:50
Kommentar
Fra : calillemilla

Dato : 14-02-05 22:55

Det kan ikke lade sig gøre, når der er licens på filerne...

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 14-02-05 23:37

calillemilla -> Vel kan det så...
Køb evt. PC Planet (Januar 2005 - NR.1) her medfølger en DVD med "alt godt" inden for lyd og musik. Mange af programmerne er "Fuld Version"

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 14-02-05 23:48

Nåå søren,det er her du bruger din tid,når du er blevet spurgt om noget i en anden tråd hihi bare sjov...

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 14-02-05 23:54

Eksempler fra bladet / DVD'en:

http://www.xrlly.com/
Citat
As CD Ripper - Convert CD to MP3/WAV/OGG/FLAC/APE
Get audio CD info(Album,Artist,Title,etc) from remote CDDB Server

As audio converter - convert audio formats between MP3, WAV, OGG,FLAC, APE.
As ID3 Tag Editor - Edit ID3 tag of any mp3 file on your computer.
Batch and High Speed Audio Conversion

Static Audio Settings and Setting Setup Wizard are both provided,you can choose either one as you like.

Audio CD and MP3/WAV/OGG/FLAC/APE Player

http://www.ezsoftmagic.com/
Citat
Convert MP3 to WAV WMA OGG, WMA to MP3 WAV OGG, WAV to MP3 WMA OGG, OGG to MP3 WAV WMA directly.
Convert MP3 WAV WMA OGG with different encoding parameters.
Pre-defined output qualities to quickly set and manage the parameters for conversion.
Support drag & drop to audio converter list directly.

og der er flere

michael... jeg iler tilbage men skal snart ind på køjen

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 15-02-05 00:07
Kommentar
Fra : calillemilla

Dato : 16-02-05 10:08

Jeg tror ikke at det er problemet, men at min mp3-afspiller ikke kan klare WMA-filer med licens... den kan sagtens spille "normale" WMA-filer. Undsyld hvis jeg ikke lige fik gjort det klart fra starten af...