/ Forside/ Interesser / Hus og have / Møbel-reparationer / Spørgsmål
10  transor 665
læderstole
Fra : ca.ra
Vist : 796 gange
20 point
Dato : 12-02-05 15:50

Vi har fået nogle læderstole, som har stået i et rygerhjem. Vi har prøvet at vaske dem i sæbespåner, men de lugter stadig. Hvordan får vi lugten ud af dem.

Accepteret svar
Fra : ibenboel

Modtaget 20 point
Dato : 12-02-05 17:11

Prøv at vaske dem i en mild opløsning af Rodalon eller eddike. Husk at behandle dem bagefter.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 12-02-05 18:16

Og hvis du ikke har lyst til det, så bare sæt dig ned og vent---lugten forsvinder med tiden af sig selv.

Kommentar
Fra : ca.ra

Dato : 15-02-05 18:10

tak for hjælpen

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 22-02-05 11:54

Kære kandubruger!
Du har stillet dette spørgsmål i kandu for over 10 dage siden og fået svar.
Det er almindeligt i kandu at man takker for hjælpen og lukker spørgsmålet. Når du ikke har gjort det, skyldes det formodentlig en forglemmelse eller ukendskab til hvordan.
Man takker for hjælpen ved at acceptere et af svarene, dette gøres ved at trykke på ”accepter som svar” ovenover og til højre for det svar du synes er bedst.
Det er muligt at svaret/svarene ikke er lige hvad du håbede på, men så vælger du blot det svar der kommer nærmest.
De point du har udsat som belønning for et svar, er alligevel tabt for dig i samme øjeblik spørgsmålet er stillet.

Mvh.
dabj

Godkendelse af svar
Fra : ca.ra

Dato : 26-02-05 10:58

Tak for svaret ibenboel.