/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Crack til the Sims 2? eller hvad er der ~
Fra : Mike87
Vist : 672 gange
50 point
Dato : 12-02-05 14:09

Jeg har installeret The Sims 2, ud fra en kopi på 4 cdér jeg har fået, det hele gik fint indtil jeg ville spille spillet, det kan man ikke, det gider ikke starte spillet, hvorfor? Er det noget med en crackfil osv? - i så fald hvor får man den fra?

På forhånd tak!

Accepteret svar
Fra : Tri

Modtaget 60 point
Dato : 12-02-05 14:13

Hej Mike87!

Jeg har fundet et lille link til dig!

http://www.megagames.com/cracks/html/c913280_0.htm

Det er 2 forskellige patch til Sims2

Mvh. Tri

Kommentar
Fra : Mike87

Dato : 12-02-05 14:20

Er det nogle man skal downloade og indsætte som .exe fil eller hvad skal man gøre??

Kommentar
Fra : Tri

Dato : 12-02-05 14:23

Du skal downloade filen, scanne den for vira, udpakke filen, gemme en kopi af din orginale exe fil, kopiere den over bibloteket hvor dit spil ligger & der efter skulle du gerne kunne spille!

Kommentar
Fra : Pjevser

Dato : 12-02-05 14:24

Du skal bare downloade 1 af dem, og kopiere det hele i den Zip fil og så smide det ind i din sims 2 mappe, og så sig ja til at overskrive det

Kommentar
Fra : Mike87

Dato : 12-02-05 14:27

Er det ligemeget hvilken en af dem jeg vælger? Hvorfor skal jeg gemme en kopiaf den originale?

Hvad er problemet siden det ikke virker?

Kommentar
Fra : Tri

Dato : 12-02-05 14:29

Det er i tilfæled af at det ikke virker som du havde regnet med, så kan du altid komme tilbage til start!

Dit problem er at du bruger en sikerheds kopi & ikke en orginal!

Tri

Godkendelse af svar
Fra : Mike87

Dato : 12-02-05 15:40

Tak for svaret Tri.

Kommentar
Fra : hr.hat

Dato : 05-03-05 23:37

Ha ha mit sims 2 kan arbid!!! hevid