/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
hårfarve
Fra : ladies
Vist : 620 gange
100 point
Dato : 11-02-05 10:50

hejsa
er der nogle der ved hvor man kan købe hårfarve online???
ladies

Kommentar
Fra : sprit73

Dato : 11-02-05 11:07
Kommentar
Fra : kandaikke

Dato : 11-02-05 15:09

Pas på med at købe hårfarve steder hvor du ikke for ordentligt vejledning med...
Det kan gå så galt.. at der ikke kan rettes op på det, jeg har aldrig selv købt hårfarve online... Men som frisør har jeg været den som skulle rette op på alle fejlfarverne...

Vil selvfølgelig helst anbefale dig at gå til frisøren..hvis du skal hjemmefarve, vil jeg anbefale at gå i matas.... Der er lidt vejledning at hente..

God fornøjelse Kandaikke

Accepteret svar
Fra : aasenissum

Modtaget 100 point
Dato : 12-02-05 11:13

eller hold dig til den uskadelige henna (mange farver også farveløs, håret bliver fantastisk fyldigt og flot)

Kommentar
Fra : kandaikke

Dato : 14-02-05 08:36

Der er bare det med hennafarve... Det er ikke til at komme af med igen, håret skal vokse ud... Henna er en plantefarve, den indeholder ikke ammoniak som alle andre farver gør. Dette betyder at farven ligger sig uden på håret og lukker af for alt andet... Ok henna er en flot og sund farve, men du er rødhåret meget længe..

P.s Henna er kun rød, alle de andre "henna" som brun og farveløs har ikke noget med henna at gøre..

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 14-02-05 10:23

kandaikke - det er nu det, jeg har fået oplyst på hobro apotek og der står skrevet henna på deres poser indeholdende: lad os nøjes med at kalde dem urter med samme effekt og lugt som henna.
jeg har brugt det i årevis for en del år siden, bruger af og til den farveløse.
i øvrigt skrev ladies hårfarve

Godkendelse af svar
Fra : ladies

Dato : 21-08-06 21:50

Tak for svaret aasenissum.

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 21-08-06 22:42

selv tak. det var en overraskelse, og dejligt, at du kunne bruge mit svar