/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Ipod
Fra : deigaard2
Vist : 353 gange
44 point
Dato : 09-02-05 22:22

Hi folkens

Jeg er gået hen og blevet rimelig intereseret i en Ipod, men er der nogle der har erfaringer med sådan en?
Jeg har hørt, at batteriet ikke skulle kunne holde i mere end 18 måneder inden det skulle adskiftes?
og jeg vil gerne vide om alle tingene er med med hvis man køber en 20 gb til 2600, eller om jeg skal ud og købe alt muligt ekstraudstyr?
og er der finger tutch på 20 gb?

Accepteret svar
Fra : NielsPT

Modtaget 54 point
Dato : 09-02-05 22:40

Hej

Alle jeg kender der har købt en I-pod er meget tilfredse med den!!
Det er rigtigt at batteriet ca. holder 18 mdr., hvorefter det skal skiftes. Det kan du desværre ikke selv gøre og skal derfor ind i en butik.

Hvis du køber en med 20 gb til 2600,- så er alle de nødvendige ting med.
Der er finger-touch på 20 gb'en

Tjek evt. www.edbpriser.dk for en bedre pris.

Mvh Niels

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 09-02-05 22:51

creative har en der er i samme klasse (og den sakl ikke på værksted få at få skiftet batterrier)

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 09-02-05 22:53
Kommentar
Fra : Hemophobia

Dato : 10-02-05 09:43

Øhm jeg har haft min i en måned snart to...
Og batteriet er allerede tæt på at skulle udskiftes.

Godkendelse af svar
Fra : deigaard2

Dato : 29-07-05 14:05

Tak for svaret NielsPT.