/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
find en sang
Fra : BEEAGLE
Vist : 674 gange
20 point
Dato : 08-02-05 21:35

jeg leder efter en bestemt sang.. kan hverken navn eller kunstner, men jeg vil høre om der er nogel der kender en, gerne flere sider hvor man kan søge p tekster, kuns

hilsen BEEAGLE

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-02-05 21:38

Den sang leder jeg også efter, hvis jeg finder den, får du besked.

kuns ans

Kommentar
Fra : BEEAGLE

Dato : 08-02-05 21:39

jeg vile nu gerne have nogle sider hvor jeg kan lede efter den.... det er musiksøge siderne jeg er efter

Kommentar
Fra : nebis

Dato : 08-02-05 21:39

Prøv at søge på Google http://www.google.dk
Skriv en sætning fra sangen og du vil højst sandsynlig finde teksten og dermed titlen

Kommentar
Fra : BEEAGLE

Dato : 08-02-05 21:42

problemet er at det kun er meget lidt jeg kan... og nej google virker ike men hvis der er nogen der kender sider som www.letssingit.com , så skriv endelig

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 08-02-05 21:44

Hvis du kan noget af teksten, sætter du det i anførselstegn, i din søgning på Google!
Evt. med ordet tekst eller lyrics efter!
Så kommer der sikkert flere gode forslag op og ligeså en masse tekst søgemaskiner

Gert

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 08-02-05 21:45
Kommentar
Fra : dova

Dato : 08-02-05 21:45

www.leoslyrics.com/
www.biglyrics.com/
www.lyricserver.com/

De reklamerer alle med at man kan søge på ord eller sætninger fra sangtekster.

Men prøv da at skrive den tekst du har, måske kan nogen her hjælpe dig.

mvh dova

Kommentar
Fra : gril

Dato : 08-02-05 21:58
Kommentar
Fra : BEEAGLE

Dato : 08-02-05 22:11

nope det med "gåseøjne" virker og jeg kan stadig ikke finde sange :( heller ikke på dovas sider:(

hilsen BEEAGLE

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 08-02-05 22:15

Prøv at skrive noget af teksten, du husker herinde!

Gert

Kommentar
Fra : BEEAGLE

Dato : 08-02-05 22:33

jeg husker ikke andet end: speed up speed up. men det hjælper jo ikke meget vel?

Kommentar
Fra : BEEAGLE

Dato : 08-02-05 22:49

ok hvis det er til hjælp, jeg kan huske sangen, jeg tror at det er fatman scoop crooklyn clan ,,,derhen af... hele sangen igennem er der føjte af en art der er fremhævet.. håber at i firnder noget

hilsen BEEAGLE

Kommentar
Fra : dova

Dato : 08-02-05 22:50

Hvad med Aaron Carter og sangen Leave it up to me.

Der synger han speed it up, speed it up, men det er svært at høre det "it" imellem speed og up.

mvh dova

Kommentar
Fra : BEEAGLE

Dato : 08-02-05 22:55

tjaa jeg har ikke sangen, så det kan jeg ikke sige:S