/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
Tuning af Yamaha NEOS 2000
Fra : BTJ
Vist : 990 gange
65 point
Dato : 29-08-02 18:10

Hey alle sammen!!

Jeg har en Yamaha Neos 2000, og jeg vil gerne tune den så jeg kan få den til at køre noget hurtugere ( omkring de. 80-90 km/t) Men en ny cylinder og karbubrator koster næsten det hvide ud af øjnene, så hvis der er nogen der kan hjælpe mig, vil det være super :)

Jeg har taget skiverne og en plump i udstødningen, der sidder også en plump i cylinderen, men den kan jeg ikke få ud...

Jeg håber der er nogen der svarer hilsen

BTJ

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 29-08-02 20:49

hmm....der er mange knallert-eksperter som måske kan hjælpe dig......men du har oprettet spørgsmålet i kategorien "Internet udbydere"

Hvis du går ind her (så kommer du til knallerter) http://www.kandu.dk/dk/emne/20217 og trykker på "stil et spørgsmål" så har du nok større chancer

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 06-09-02 20:03

Søger du t Web-hotel til den ?
Kemisk værk Køge tager vist mod den slags affald.

--
Hilsen
Michael Lund Sørensen

"BTJ" <BTJ.news@kandu.dk> wrote in message
news:wArb9.37898$ww6.2778607@news010.worldonline.dk...
> Hey alle sammen!!
>
> Jeg har en Yamaha Neos 2000, og jeg vil gerne tune den så jeg kan få den
> til at køre noget hurtugere ( omkring de. 80-90 km/t) Men en ny cylinder
> og karbubrator koster næsten det hvide ud af øjnene, så hvis der er
> nogen der kan hjælpe mig, vil det være super :)
>
> Jeg har taget skiverne og en plump i udstødningen, der sidder også en
> plump i cylinderen, men den kan jeg ikke få ud...
>
> Jeg håber der er nogen der svarer hilsen
>
> BTJ
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>