/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
n-gage
Fra : gafkhan
Vist : 293 gange
100 point
Dato : 07-02-05 08:27

hej jeg har en n-gage men den er gået i stykker, det vil sige man kan ikke tænde den. Når man prøver på at tænde den skriver den lige hurtigt "nokia" og så går den ud igen. nogen der ved hvad man kan gøre?
eller hvordan man kan nulstille den igen?

Kommentar
Fra : fzb

Dato : 07-02-05 12:24

Hej dit batteri er defekt og kan ikke oplades til den mængde strøm telefonen skal bruge prøv med et andet batteri.

Kommentar
Fra : gafkhan

Dato : 07-02-05 13:11

det har jeg prøvet, virker ikke. og når man sætter mit bateri over i en anden mobil kan den godt tænde. Når min n-gage går død kommer den også en streg hend over skærmen

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 07-02-05 14:22

www.nokia.dk
er du medlem af klubnokia ?? så kan du henvende dig hos en carelineforetning

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 08-02-05 15:20

det er din telefon der er problemet og ikke batteriet. Der er flere som har oplevet den fejl med telefonen ( kender et par stykker) De gik ned til deres teleudbyder og spurgte dem hvad de skulle gøre. og teleudbyderen sendte telefonen ind til nokia og de lavede den og da den var klar kunne han bare hente den! Det var under garantien så det var gratis. men du kan jo spørge teleudbyderen hvad de regner med at det kommer til at koste og så kan du jo se om det kan betale sig at lave den eller om det er nemmere at købe en helt ny!

Håber jeg kune hjælpe!

JacobS.