/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
lige et spørgsmål til mænd
Fra : janemli
Vist : 353 gange
50 point
Dato : 05-02-05 12:33

når man har rejsning....så kan man gør det der med og presse dernede sån hovdet blir stort.....er det godt eller skidt hvis man prøver og holde en rejsning så lang tid som muligt

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-02-05 12:43

Det er godt hvis du nyder det. Gør det ondt er det skidt.
Læs mere her.
http://www.bettydodson.com/newhom2.htm#Index

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-02-05 14:37

Pas på med det presseri.

Hovedet kan blive så stort at øjenhulerne osse udvider sig, og så skvatter øjnene ud af hovedet. Ligesom når man sparker en Pekingeser i røven

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 05-02-05 14:38

Klumme< Hmm,,,, taler du af erfaring ?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-02-05 14:41

Nej nej da. Det er bare noget jeg har hørt, men det lyder da uhyggeligt, og jeg tror på det. Hvad pokker skal man forresten osse med et større hoved.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-02-05 15:02

Spørgsmålet er IKKE forstået?!...Bliver hovedet større ved at man presser - og i så fald - hvilket hovede?!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-02-05 15:26

Creamy altså *lol* Det hvor øjnene sidder i selvfølgelig. Ellers kunne de jo ikke falde ud vel??

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-02-05 15:33

Jamen Klumme for satan da. Tror du janemli vil kværke sig selv?!
Ja jeg spørger bare..lol

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-02-05 15:37

Jamen kære €reamygirl.

Hvad ved jeg?? Der spørges om de særeste ting herinde. Jeg må da sige, at det er en fancy måde at komme afsted på. Det kræver balls

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-02-05 15:42

Jamen seriøst! Er det rigtigt, at man ved at presse på krapylet kan gøre hovedet større?! - og i så fald, hvorfor egentlig gøre det?! Yarrk, det må da gøre ondt - og jeg har lidt svært ved at forestille mig, hvordan det ser ud. Bliver den blå?!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-02-05 15:44

Šøðeste €reamygîrl

Den blir skotskternet

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-02-05 15:46

hvad f---- er det du laver med bogstaverne..lol

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-02-05 15:48

Tror da de fleste ville blive "store i hovedet" og måske endda sige AAAVVVV, hvis der blev klemt hårdt på kalorius

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-02-05 15:48

Hi Hi... leger lidt med €reamygîrl. Ser Šøðt ud ...Ik????

Skal lige ha den der du ved nok i opladeren *lol*. CU later

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-02-05 15:50

Ja det tror jeg også Dova - men jeg begriber simpelthen ikke formålet med at trykke hovedet stort?!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-02-05 15:50

Du ville da ikke Dova.......Vel??LOOOL

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 05-02-05 20:49

Det du taler om er at du kan trygge på sød strengen ?? det tror jeg ihvertfald.
Hvis det er det,,,så er det ikke noget der sker noget ved. Nogle mænd gør det for at opnå orgasme.
Jeg tror godt det kan følgles lidt ubehaligt (underligt) når ikke man har gjort det før.
Men prøv dig frem.... Hvis det gør ondt, så lad den komme, og prøv lidt længer tid næste gang.
At få orgasme på den måde, vil være en held ny føgelse for dig, så derfor bliver man nok lidt skræmt over det i starten...
Held og lykke.
Så længe det ikke gør ondt, så sker der ikke noget.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-02-05 22:07

Jeg er total lost.
Hvad hulen snakker vi om her?! og hvad pokker er en sød streng?!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-02-05 22:10

Ok, jeg er en nød! læste nemlig Trine's indlæg lidt forkert. Troede skisme, at hun skrev man kan tygge på sød strengen

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 08-02-05 10:15

Søde venner. Det der er tale om, er ikke det hoved der sidder mellem ørene, men det der sidder mellem benene. Pikhovedet. JA:::::: man kan øge størrelsen af pikhovedet ved at presse blodet fra roden og ud mod spidsen. Det er blot ikke noget man "bare" gør. Det er noget der kræver lang tids øvelse, og man skal passe på ikke at overdrive. Det er faktisk en del af nogle øvelser der hedder JELQUING, og har noget at gøre med, at man af naturlig vej kan øge blodtilførslen til pikken. Den svulmer ikke op til enorme dimentioner, men med tiden,og mange øvelser senere, vil du kunne mærke en klar forbedring.

Kommentar
Fra : lexiben2

Dato : 15-02-05 00:58

svar på indlæget
Det er godt for din mås hvis du lige mangler 10 sek. i at komme, også kanon for penis, hvis du ønsker mere volume må du ned at slikke!

Kommentar
Fra : 8729

Dato : 19-02-05 21:19

Kære allesammen!!!!!
Lad dog den stakkels pik være, den gør jo hvad den kan for at blive så stor som i gerne vil há den, der er sgu da ingen grund til at pine den sådan.
Men i øvrigt er det da godt nok noget af det mest underholdende jeg længe har læst, kanon dialoger der kører her!

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 19-02-05 22:49

det er sådan set ikke pikken der har ordet, men indehaverne. Hvis man føler at det kunne være dejligt med nogle flere cm. er det da ok. Det hjælper ikke ret meget at alle, der er tilfreds med deres, forsøger at overbevise dem der ønsker lidt mere mellem benene, om at det er ok det de har. Den der ønsker lidt mere søger oplysninger, og det er da i orden.

Kommentar
Fra : softeyes

Dato : 26-03-05 16:11

go for it