/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
El repparation
Fra : mnistad
Vist : 448 gange
200 point
Dato : 04-02-05 16:38

Hej
Mangler kontakt i et værelse. Kan ikke selv finde fejlen. Er der nogen der kan hjælpe.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-02-05 16:41

Du må lige fortælle lidt mere om din fejl.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 04-02-05 16:43

Brug Rexona. (undskyld kunne ikke dy mig)

Har du en polsøger eller voltmeter ? Undersøg om der er 220V til kontakten.

Det kan være kontakten der er gået i stykker.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 04-02-05 18:19

???

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-02-05 18:48

[V]>[ ]

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 04-02-05 19:20

Hej mnistad!
Vi er mange der kan hjælpe dig, men du må lige fortælle lidt mere.
Er det en stikkontakt eller en afbryder til et lampested du mangler?
Når du siger "jeg mangler" går jeg ud fra at det er strøm i kontakten du mangler og ikke selve kontakten
Forklar lidt mere.
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : mnistad

Dato : 04-02-05 20:50

Ja jeg har en polsøger og har anvendt den. Nej der er ikke støm i værelse så jeg går udfra at der er et brud ml. tavlen og værelset.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 04-02-05 21:04

Har du haft kontakten skruet ud og målt på ledningerne for at sikre at det ikke er kontakten?

Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 04-02-05 21:39

Hvis du har kontaktbehov er der mange andre muligheder FUT

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 05-02-05 08:58

ring til elektrikeren

Kommentar
Fra : mnistad

Dato : 05-02-05 12:04

Dabj
Ja det har jeg gjordt.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 05-02-05 20:24

Er det en stikkontakt eller en afbryder?

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 06-02-05 07:38

ring til elektrikeren

Kommentar
Fra : mnistad

Dato : 06-02-05 17:58

Til DABJ
Både og

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 06-02-05 18:47

der kan være mange steder i lampeudtaget, klemliste, andre stikkontakter mm, ring efter en elektrikere

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 15-02-05 00:13

Kære kandubruger!
Du har stillet dette spørgsmål i kandu for over 10 dage siden og fået svar.
Det er almindeligt i kandu at man takker for hjælpen og lukker spørgsmålet. Når du ikke har gjort det, skyldes det formodentlig en forglemmelse eller ukendskab til hvordan.
Man takker for hjælpen ved at acceptere et af svarene, dette gøres ved at trykke på ”accepter som svar” ovenover og til højre for det svar du synes er bedst.
Det er muligt at svaret/svarene ikke er lige hvad du håbede på, men så vælger du blot det svar der kommer nærmest.
De point du har udsat som belønning for et svar, er alligevel tabt for dig i samme øjeblik spørgsmålet er stillet.

Mvh.
dabj