/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Speed lampen
Fra : john.Svenningsen
Vist : 355 gange
40 point
Dato : 04-02-05 13:16

hey jeg har været ved at rode med mit el på min jog....
men hvad betyder lampen i speedometeret hvor der står speed og hvornår skal den lyse
..... skal den ikke blinke når man drejer nøglen ligesom olielampen gør

........ Mvh. John Svenningsen

Kommentar
Fra : gril

Dato : 04-02-05 16:00

den lyser når du kommer i en fart på 30-40kmt

Kommentar
Fra : john.Svenningsen

Dato : 04-02-05 18:11

jeg har du holdt den nede på... 30 .... 35..... 40....45 ...men den lyser ikke .... er du sikker på at det er det den skal

Kommentar
Fra : gril

Dato : 04-02-05 18:34

jeg er 100 % sikker på at den er til det. Det kan vær at pæren er sprunget elle den er måske gået i stykker

Kommentar
Fra : john.Svenningsen

Dato : 06-02-05 12:50

Jeg har nu snakket med en som siger at den skal blinke når man kører over 45-50 km/t er dette sandt at den skal blinke