/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Delta Force - Black Hawk Down?
Fra : Stronzo
Vist : 422 gange
30 point
Dato : 03-02-05 20:23

Hey alle..

Jeg har den ORIGINALE udgave af spillet, (se emne) men nogle gange da jeg spillede gik spillet ned og skrev: SYSDUMP.TXT SAVED... Det var en tekstfil (TXT) og jeg prøvede at slette den, men igen måtte jeg se at den gjorde det samme (SYSDUMP.TXT SAVED) og den oprettede en ny tekstfil.. Senere udviklede det sig til at hver gang jeg startede spillet gjorde den det samme - IGEN, og jeg kunne ikke spille mere.. Hvad gør jeg?

På forhånd tak!

M.v.H Stronzo

Accepteret svar
Fra : Tri

Modtaget 30 point
Dato : 03-02-05 22:30

Hej Stronzo!

Du skal gen installere spillet i en anden mappe & lade være med at bruge nocd patch, da ca. 95 % af disse indeholder fejl.

Mvh. Tri

Kommentar
Fra : Stronzo

Dato : 04-02-05 14:24

Har du haft samme problem?

PS. Jeg bruger ikke no-cd

Kommentar
Fra : Tri

Dato : 04-02-05 16:46

Ja det har jeg!

Du skal bare installere spillet i en ny mappe.

Hvis du har noget data fra det "gamle" spil skal du gemme dette, for at kunne tilføje dette til det nye spil.

Rart at høre ang. nocd, da der er mange der bruger nocd for at undgå at bruge orginal skiven, men er uheldig at få en med fejl.

Tri

Kommentar
Fra : Stronzo

Dato : 04-02-05 17:59

Ja! Vi er godt nok enige

Godkendelse af svar
Fra : Stronzo

Dato : 04-02-05 18:00

Tak for svaret Tri, og jeg håber ikke at SYSDUMP skaber flere problemer

Kommentar
Fra : Tri

Dato : 12-02-05 11:33

Stronzo!

Glemmer du ikke at aflevere dine point?

TOPHAT 1

Kommentar
Fra : Stronzo

Dato : 12-02-05 13:50

Jeg meddeler lige når den KAN aflevere point.. De seneste gange har den ikke kunne..

Kommentar
Fra : Tri

Dato : 12-02-05 13:52

Oki! Kandu er jo "lidt" langsom!

Tri

Kommentar
Fra : Stronzo

Dato : 12-02-05 14:01

Og behøver jeg at geninstallere hele BHD? Kan jeg ikke bare flytte alle filerne over i en anden mappe?

Kommentar
Fra : Tri

Dato : 12-02-05 14:19

Hvis du flytter dine filer over i en anden mappe, så virker dit spil ikke!

Dit spil har en key i registreringsdatabasen & det er via denne key at din maskine kan finde spillet!

Du bliver nødsaget til at geninstallere spillet & over føre dine evt. save game filer

Det du skal overføre er :

Mapperne Novax & cache
(hvis du har dem)

Filerne dfvplr.sav, dfv.cfg & score.ini

Mvh. Tri

Kommentar
Fra : Stronzo

Dato : 12-02-05 14:32

Overføre til hvad?

Kommentar
Fra : Stronzo

Dato : 12-02-05 14:33

SYSDUMP har lige "filtret" sig ind igen. Og jeg har geninstalleret det i en ny mappe, men nu kommer katastrofen: Da jeg havde gjort det sagde den: SYSDUMP.TXT SAVED

Kommentar
Fra : Tri

Dato : 13-02-05 01:18

Du skal bare installere det i mappen igen, så plejer fejlen at rette sig.
Grunden til at du får denne fejlmeddelse er fordi en fil ikke er blevet ordenligt installeret!

Kommentar
Fra : Stronzo

Dato : 13-02-05 10:02

Oki.. Jeg prøver at geninstallere det igen