/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Hjælppp HL2
Fra : yourgod
Vist : 739 gange
41 point
Dato : 02-02-05 22:54

efter at have kommet langt i hl2, er jeg kommet til toppen af et tårn, for at jagte ham "bossen" af det hele, og der er 2 "flyvehelikoptere" som jeg har smadret, men så siger ham "bossen" et eller andet, og man kan se en kæmpe ild dims, og så går det i sort, man kan stadig se sit liv, og så loader og begynder så forfra.........
så hvis du kan hjælpe mig, vil jeg blive meget glad :D
på forhånd tusinde tak

Accepteret svar
Fra : o_k

Modtaget 51 point
Dato : 02-02-05 23:13

Jeg tror det er, noget af det sidste du er kommet til. Hvis det er det, så kan du se 2 søjler der i er der nogle ild kugler dem skal du bare tag, og fyrer ud efter ham, og du skal blive ved i ret lang tid. :))

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 02-02-05 23:16

Du skyder energikuglerne efter de roterende plader ude på midten. De skal alle sammen smadres. Hvis du vil kan du lade helikopterne være og koncentrere dig om pladerne.

Kommentar
Fra : HJV9222

Dato : 03-02-05 00:12

HEJ yourgod

her er det måske søger
http://www.hlfallout.net/articles.php/hl2guide_49/

Mvh.

HJV9222

Kommentar
Fra : Pjevser

Dato : 11-02-05 01:48

Jeg har gennemført spillet, og det er virkelig et fedt spil :)

Men som de andre siger, i sidste bane skal du blot tage de kugler som kommer i nogle søjler og så skyde dem mod midten og så sørge for at den rammer de ting den skal, og når du så har skudt dem alle væk så mener jeg vidst du skal skyde 1 gang mere så er spillet gennemført :)

/Pjevser

Godkendelse af svar
Fra : yourgod

Dato : 07-09-06 19:36

Tak for svaret o_k.