/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Vil du have 1000,-
Fra : Duckieboy
Vist : 403 gange
500 point
Dato : 27-08-02 23:30

Hejsa!

Jeg skal have solgt min knallert, og hvis du sørger for at jeg får kontakt med ham der kommer til at købe den, så får du 1000,- kvit og frit - jeg skal bare ige vide hvem jeg skal sende pengene til!

Og desuden vil jeg give 100 kroner nedslag i risen for hver ridse som køber kan finde på min knallert(der er ikke nogen!-men bare prøv!)

Der er tale om en Aprilia RS50, der kun har kørt 3500 km, og alle service er overholdt, skivebremselås og hjelm medfølger. Billeder kan sendes til mail!

skal sælges Pga bilkøb.

Du kan maile til "duckie@boy.as" hvis du er interesseret eller vil have de 1000,-

MVH Nicolai Andersen

P.S prisen er forhandlebar!

Jeg havde tænkt mig at starte med at sige ca 18.000 idet den har kørt så lidt....så har jeg trods alt brugt 7.000 kroner på at køre 3500 km.....er det ikke fair?....prisen er jo forhandlebar!
og har man en billig scooter til et par tusinde kan den godt indgå-ligemeget hvilken stand den er i !

P.P.S den har en speciel-lavet dobbeltudstødning så den ligner 250cc Apriliaen på afstand!..min mekaniker tog også fejl første gang han så den!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-08-02 02:21

"Duckieboy" <Duckieboy.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:_3Sa9.26596$ww6.2481928@news010.worldonline.dk...
> Hejsa!
>
> Jeg skal have solgt min knallert, og hvis du sørger for at jeg får
> kontakt med ham der kommer til at købe den, så får du 1000,- kvit og
> frit - jeg skal bare ige vide hvem jeg skal sende pengene til!
>
> Og desuden vil jeg give 100 kroner nedslag i risen for hver ridse som
> køber kan finde på min knallert(der er ikke nogen!-men bare prøv!)
>
> Der er tale om en Aprilia RS50, der kun har kørt 3500 km, og alle
> service er overholdt, skivebremselås og hjelm medfølger. Billeder kan
> sendes til mail!
>
> skal sælges Pga bilkøb.
>
> Du kan maile til "duckie@boy.as" hvis du er interesseret eller vil have
> de 1000,-
>
> MVH Nicolai Andersen
>
> P.S prisen er forhandlebar!
>
> Jeg havde tænkt mig at starte med at sige ca 18.000 idet den har kørt så
> lidt....så har jeg trods alt brugt 7.000 kroner på at køre 3500
> km.....er det ikke fair?....prisen er jo forhandlebar!
> og har man en billig scooter til et par tusinde kan den godt
> indgå-ligemeget hvilken stand den er i !
>
> P.P.S den har en speciel-lavet dobbeltudstødning så den ligner 250cc
> Apriliaen på afstand!..min mekaniker tog også fejl første gang han så
> den!
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Du skulle hellere gå til dk.marked.privat.knallert og forsøge at sælge den
der, her handler vi ikke.

Kim Larsen

Kommentar
Fra : Duckieboy

Dato : 28-08-02 13:38

Jeg SÆLGER den heller ikke her - jeg udlover en DUSØR til den der finder min køber!

MVH Nicolai

Kommentar
Fra : Duckieboy

Dato : 28-08-02 13:39

Jeg SÆLGER den heller ikke her - jeg udlover en DUSØR til den der finder min køber!

MVH Nicolai

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-08-02 13:58

Hej Duckieboy.
Jeg beklager jeg henviste dig til www.komtos. dk - Jeg er lige blevet bekendt med, at siden er nede. Det er deres officielle start i dag, og selvfølgelig har de "Startproblemer". Det er noget med serveren, der står i Skanderborg. Meeen den skulle være oppe igen senest midnat.
Så kan du jo prøve igen - Det er jo gratis.

Held og lykke!!!!

Hilsen
Ram2