/ Forside/ Karriere / Udlandet / USA / Spørgsmål
10  wacher 144
Hip Hop Jeans
Fra : Hemmingsen69
Vist : 408 gange
20 point
Dato : 01-02-05 23:33

Hey!

Leder efter mærket på dem der lavet hip hop cowboy bukser med kæmpe lapper på.. Jeg aner ikke hvilket mærke de har..
Men skal til USA om nogen dage.. Kunne være rart at få mærket af vide da de nok er billiger derover.. :)

Altså.. Store bukser med lapper i brunlige lyse farver.. :)

Tak.

/Anders

Kommentar
Fra : Mac.C_ThE_PiMp

Dato : 01-02-05 23:50

det ku enten være Karl-Kani, FUBU, eller Ecko... det er nok et af de mærker...

Kommentar
Fra : Hemmingsen69

Dato : 01-02-05 23:52

Jaaa.. det kan også være 1000 andre.. Ville godt have billeder på dem..

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 02-02-05 00:27

Men dog, nu har du jo nogle navne,
prøv dem på google, og vælg billeder til søgningen, det er vel ikke så svært.!
http://images.google.dk/images?q=Karl-Kani&hl=da&lr=&sa=N&tab=wi
http://images.google.dk/images?hl=da&lr=&q=FUBU&btnG=S%C3%B8g
http://images.google.dk/images?hl=da&lr=&q=Ecko&btnG=S%C3%B8g

Kommentar
Fra : Hemmingsen69

Dato : 02-02-05 11:29

Er du klar over hvor mange mærker der er? Jeg leder efter en der kender disse bukser og kan give mig mærket..!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 02-02-05 14:48

det jo fint, så må du jo i gang med at søge.
jeg regner selv ud at du ikke fandt noget mellem de 3 billedlink jeg lagde.
Held og lykke
jeg forlader tråden.

Kommentar
Fra : Odense

Dato : 05-03-05 11:35

Du kan se en del bukser på denne side www.123yo.dk jeg køber en del der selv, men som i siger så er da 10.000 vis af modeler og mærker, så den beskrivelse er lidt "tynd" Hemmingsen69

Annuller spørgsmålet
Fra : Hemmingsen69

Dato : 14-01-06 19:37

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål