/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Problemer med Hitman Contracts
Fra : mathiasmb
Vist : 513 gange
100 point
Dato : 31-01-05 21:32

Hej
Jeg var lige godt igang med det spændene Hitman Contracts, og var kommet til banen "Traditions of the Trade"
Når den næsten er færdig med at loade lukker spilet ned og den siger at den har fundet en fejl i hitmancontracts.exe

Hvad nu? Jeg har prøvet alt... at sætte graffiken op og ned, og vende og dreje på tingene inde i options. Kan nogen hjælpe mig? jeg var lige blevet bidt af historien

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 01-02-05 00:25

spørg på www.tweakup.dk du skal være logget ind, for at spørge der. Men de svare med det samme.

Kommentar
Fra : mathiasmb

Dato : 02-02-05 17:44

hmmm... Jeg har lagt en tråd derind nu, men jeg synes ikke det er meget anderledes end her.
Jeg har lige prøvet at opdatere til 1.75 men det gør ingen forskel. Jeg har også lige prøvet at gå ind på nettet og finde en "no cd patch" som skal astattes med den exe fil som stadig ligger der og det virker men når jeg går ind i den bane sker det samme... hjælp...

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 07-02-05 17:05

Hejsa.

Det er såre simpelt, dit spil er defekt. Der er en fejl i exe.filen. Jeg vil foreslå dig at tage spilelt med ned til din forhandler og bytte det defekte spil..! Lad hellere være med at bruge no-cd patches, for det første er de ulovlige (i de fleste tilfælde) og for det andet ødelægger de meget ofte andre ting på din PCér.

Mikael

Kommentar
Fra : mathiasmb

Dato : 07-02-05 19:19

mikael_hanna;
Hvordan kan du vide at cd'en er defekt? Sådan noget sker efter min erfaring meget sjælent

Kommentar
Fra : mathiasmb

Dato : 07-02-05 19:21

ups...
og hvis der er en fejl i exe filen.. hvorfor gør det så ingen forskel at jeg ligger en ny exe ind?

Accepteret svar
Fra : mikael_hanna

Modtaget 100 point
Dato : 08-02-05 10:58

Hej igen.. Det sker ikke særligt tit men det forekommer da at man får fati en korrupt version af et spil. Det er jo en masseproduktion som forgår når et spil bliver fremstillet til os spil-liderlige købere, og under denn produktion kan der sagtens ske fejl. Jeg er næsten 100% sikker på at der er en fejl på din CD. Fejlen ligger nok ikke kun i exe.filen, men da det er exe.filen som bliver brugt til at styre de fleste funktioner under loading af spillet, er det den fejlmeddelelsen refererer til. Der mangler sikkert en fil eller en fil er defekt på cd´en og derfor får exe.filen ikke uført den funktion den skal for at loade banen som du ikke kan spille. Så hvis du skifter exe.filen ud, uden at det hjælper ligger fejlen på en anden del af cd´en.
Jeg kan desværre ikke se anden løsning end at bære spillet tilbage til forhandleren og forlange et nyt. Det skulle da heller ikke være så svært, med mindre du har en pirat-kopi eller det er en gave som du ikke aner hvor er købt.

Mikael

Godkendelse af svar
Fra : mathiasmb

Dato : 20-02-05 19:21

Tak for svaret mikael_hanna.