/ Forside/ Interesser / Helbred / Fitness / Spørgsmål
10  granner01 200
spørgsmål til prolact pulver og et andet
Fra : janemli
Vist : 368 gange
60 point
Dato : 31-01-05 17:19

har det her prolact pulver med jordbær smag

når jeg blander det op med mælk er der små røde klumper i uanset hvormeget jeg rør i det...ska det være såen??? jeg putter først pulver og så mælk..er det forkert??

har det her kreatin i kapsler...ska jeg tag sån en lige inden træning

Kommentar
Fra : Solmyr

Dato : 31-01-05 19:16

Det er meningen at det skal rystes, man kan købe "shaker"- lignende flasker og de fungerer ganske glimrende.
Faktisk så er Løvbjerg begyndt at sælge Maxim produkter og protein pulver, hvilket er ret godt..

Jeg vil anbefale at du udskifter de der kapsler med pulver, Kapslerne optages langsomt i kroppen, ligesom alle andre piller. Hov du mener altså de der plastiklignende .. hmm .. nå, jeg vil nu stadig mene at pulver er bedre, men også sundere fro kroppen. Bruger du almindelige piller, skal man tage 2-4 og jeg vil tro at de skal tages ca. 20 min -½ time før træning.

Venligst

Rune

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 31-01-05 23:55

shakere er en god ting og endnu bedre er de der elektriske blendere men der er lidt mere rengøring med dem. Ellers gør det ikke noget at der er klumper i. Det er bare lidt sværere at få ned

Kreatin i kapsler er der ikke noget skidt i. Selve kapslen er lavet af et eller endet (kan ikke huske hvad) der ikke er svært nedbrydeligt i kroppen. Det er desuden nemmere at tage den rigtige dosis hvis man tager det som kapsler. Og dertil skal jeg sige at det er meget vigtigt at tage den rigtige dosis kreatin. Du skal ikke som Rune siger (intet ondt ment Rune) tage så og så mange kapsler. Han ved jo ikke hvor mange gram kreatin der er pr. kapsel ikk´? Du skal tage det som der står på pakken/æsken... Du skal starte med småt, og så trappe lidt mere op... Det står på pakken... Og husk, du skal ikke tage kreatin i mere end 6 uger. Derefter skal du holde 2 ugers pause og så starte forfra. Ellers vil kreatinen virke modsat. Men det burde også stå på pakken.

Held og lykke

Mordex

Kommentar
Fra : janemli

Dato : 01-02-05 13:56

har ik en shaker lige nu..så bruger en tom flaske men der er stadig lidt klumper i..men hvis det ik gør noget???? hhvor lang tid inden træning ska jeg tag en kapsler

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 01-02-05 19:12

Hvis du snakker om kreatinen så skal du læsse på æsken/pakken hvor meget du skal tage. Og hvis du tager det ca. 1 times tid inden træningen, så vil du ikke tage meget fejl