/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
enemy territory
Fra : michaelveilehansen
Vist : 388 gange
500 point
Dato : 30-01-05 19:46

hej ..jeg spiller ET på nettet,og får hele tiden meget højt ping...er der nogen der ved hvorfor,og om der er noget jeg kan gøre for at undgå det

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 30-01-05 20:28

Ja der har været en del problemer med bl.a. dette, og derfor er der kommet en opdate til spillet: ET Pro 3.1.0
Det kan hentes her, og unzippes, for derefter at installeres, så fejlene kan rettes.
http://www.ausgamers.com/files/details/html/13022
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : michaelveilehansen

Dato : 30-01-05 20:37

jeg har ET pro 3.1.0..så det er nok ikke det der er problemet

Kommentar
Fra : Calleman

Dato : 30-01-05 21:42

Hej.
Hvilke servere spiller du på?
Du skal jo selvfølgelig vælge en server med lav ping i forhold til din lokation!
Boomtown plejer at være nogenlunde... (ping omkring 10-30).
Kører du eventuelt nogle programmer i baggrunden som henter ting fra nettet?
Hvilken internetforbindelse har du?

[Calle]

Kommentar
Fra : michaelveilehansen

Dato : 30-01-05 21:53

jeg spiler på min clanservere (M8D) og jeg har stofanet..kabelforbindelse

Kommentar
Fra : michaelveilehansen

Dato : 30-01-05 21:54

men har de samme problemer på andre servere

Kommentar
Fra : Calleman

Dato : 30-01-05 22:18

Hvis M8D er en svensk server ligger min ping på ca. 20-30 her.
Hvad er din?
Hvor hurtig er din forbindelse??

[Calle]

Kommentar
Fra : michaelveilehansen

Dato : 30-01-05 22:25

min er fra 40-999..og jeg har en 2mbit forbindelse

Kommentar
Fra : Calleman

Dato : 30-01-05 22:28

hmm... ja det lyder nu lidt underligt.
Jeg vil anbefale at du kontakter Stofanet om problemet.
Du har ikke problemer med at komme op på 2mbit hastighed??

[Calle]

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 30-01-05 22:40

Det er et problem for mange, dog ikke for dem med den allerhurtigste forbindelse, men du er ikke alene om det problem, der tit giver flere minutters pauser. Men det er et spørgsmål om at have en hurtig forbindelse, bruge en spilserver i nærheden, og slå antilag fra. Der er altså ingen nemme løsninger, men holde øje med når der kommer nye opdate til spillet.
Som der står her: http://www.xfire.be/?x=journal&mode=item&id=982

it would be unfair to say "turn off antilag for everybody". so the solution for that problem is somewhere between: finding a equal server for both and turning off antilag.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 30-01-05 22:54

Har også Stofanet 256/128. Når jeg ser serverlisten i ET er der altid ca. 20-30 servere hvor ping er angivet til 1 (en).
Har heller aldrig problemer med at spille spillet.