/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Sjælden sang med Pink Floyd, Led Zep osv~
Fra : camved
Vist : 411 gange
100 point
Dato : 30-01-05 18:39

Nogen der har noder og kender noget til en sang med Stevie Ray, Led Zeppelin, Pink Floyd, Jimmi Hendrix, Kiss og den hedder vist nok Rush...???

Det er en monster go sang:D

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 30-01-05 19:40

Altså du mener at alle de kunstnere du nævner har indspillet sangen?? Det tror jeg nu ikke, hvis det er tilfældet. Måske tænker du på nummeret Hush, indspillet af bl.a. Deep Purple og Kula Shaker...

Kommentar
Fra : dk

Dato : 30-01-05 19:49

Hejsa

een af de eneste gange pink floyd har givet concert med en anden forsanger var da
de gav concert i beriln, ellers har de ikke udgivet noget hvor de spiller med andre.
men de har ligesom som mange andre inspillet "Hush" og ikke "Rush"

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 30-01-05 22:46

DK - det passer da ikke at Pink Floyd har indspillet Hush... Desuden var det kun Roger Waters og ikke Pink Floyd, der gav koncert i Berlin (The Wall)

Kommentar
Fra : dk

Dato : 20-10-05 11:42

Hejsa
har du fået løst dit problem ? vil du så være venlig og lukke denne tråd ved at acceptere een af Kommentarene ?