/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
musen ryster
Fra : michaelveilehansen
Vist : 1147 gange
200 point
Dato : 28-01-05 05:46

jeg har et problem med at min MUS(pilen) den ryster en del på skærmen..har opdateret ..og jeg har logitech 510mx..nogen der ved noget om det????

Kommentar
Fra : jlbendtsen

Dato : 28-01-05 09:17

Hvis det er en trådløs skal du måske tjekke batteriet.. Hvis det er og det er med ladestation kan disse godt drille.. Læste for kort tid siden en artikel om en der havde et problem med sin ladestation så batteriet ikke blev opladet..Så hvis det er en med batteri så prøv at skifte og se om det hjælper

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 28-01-05 11:13

mx510 er med tråd...

Kommentar
Fra : michaelveilehansen

Dato : 28-01-05 12:37

ja min mus har en hale problemet er at pilen den flytter sig ..og det er skide irretterende når man spiller spil

Accepteret svar
Fra : den_bedste30

Modtaget 200 point
Dato : 23-11-06 19:05

er den med ern kugle nede under så prøv at tage den ud og rens der hvor den har været inden i og så rent kuglen

Kommentar
Fra : michaelveilehansen

Dato : 23-11-06 19:51

nej det er en laser ...og problemet er løst ...købte en ny

Godkendelse af svar
Fra : michaelveilehansen

Dato : 23-11-06 19:53

Tak for svaret den_bedste30. ved godt det ikke hjalp mig...men sku jo lukke spørgsmålet..så du får point fra mig

Kommentar
Fra : den_bedste30

Dato : 06-01-07 09:37

tusind tak