/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Dune emulator
Fra : SlowPols
Vist : 271 gange
70 point
Dato : 25-01-05 14:08

Hejsa! Jeg har for lang tid siden spillet det gamle strategispil "Dune" hvor man skal høste spice på planeten dune. Jeg vil lige høre om der findes en emulator hvortil man kan downloade Dune fordi hvis man bare downloader den uden emulator til pc så er der ingen lyd på (hvilket er ret irreterende fordi at stemmerne og lydeffekterne var så gode). Hvis nogen kender en sådan hjemmeside ville jeg blive meget glad.

Niels

Kommentar
Fra : CyberfishY

Dato : 25-01-05 14:15

hej !

du skal have fat i winaue ! en amiga emulator..med den kan du spille alle de gamle "sjællere"

http://www.winuae.net/

Den kan en del ting og sager..man skal lige sætte sig ind i den..da man skal tænke på at den kan simulere alle slags amiga med og uden kickstart

Kommentar
Fra : SlowPols

Dato : 25-01-05 14:17

takker... hvor downloader man så spillene?

Kommentar
Fra : SlowPols

Dato : 25-01-05 14:21

og forresten hvor downloader jeg den der kickstart?

Kommentar
Fra : SlowPols

Dato : 25-01-05 14:21

og forresten hvor downloader jeg den der kickstart?

Kommentar
Fra : CyberfishY

Dato : 25-01-05 14:32
Kommentar
Fra : CyberfishY

Dato : 25-01-05 14:32

hang on..så skal jeg finde det hele til dig

Kommentar
Fra : SlowPols

Dato : 25-01-05 14:39

Takker

Kommentar
Fra : CyberfishY

Dato : 25-01-05 14:50

her er en hjemmeside med nogle spil..virker lidt rodet syntes jeg..men efter at have klikket lidt rundt så lære man rodet.

http://www.back2roots.org/News/

det er faktisk letter at finde kickstarts og spil til den emulator via edonkey eller kazaa

Jeg bliver vild ledt på nettet når jeg søger.

Kommentar
Fra : CyberfishY

Dato : 25-01-05 14:53

http://www.abware.net/guide_winuae.php

her et link til hvor dan du skal sætte emulatoren op.

Kommentar
Fra : SlowPols

Dato : 25-01-05 14:56

mange mange tak du har været en stor hjælp

Kommentar
Fra : CyberfishY

Dato : 25-01-05 14:58

HER fandt jeg endelig en kickstart..der er flere at vælge..hvis du vil have en amiga 500 eller 600 eller andet

http://www.amigaland.de/konfig/konfig.htm

så mangler du bare at finde spillet..men hent edonkey eller kazza og skriv dune 2 amiga rom..bare du bruger ordet "Rom" så skulle du kunne finde spillet

Kommentar
Fra : CyberfishY

Dato : 25-01-05 16:38

Håber du fik hvad du søgte

Kommentar
Fra : CyberfishY

Dato : 25-01-05 18:43

husk at lukke denne tråd

Kommentar
Fra : SlowPols

Dato : 25-01-05 20:46

ja undskyld men kender du ikke en lidt mere simpel emulator, jeg kan ikke finde ud af denne her!

Kommentar
Fra : computersmeden