/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Køb af reservedele online
Fra : RichardStrand
Vist : 418 gange
100 point
Dato : 24-01-05 21:32

Kan nogen give et godt råd - evt. link - til et sted hvor man kan købe reservedele online ?
Skal bruge bremseklodser, luft-, og oliefilter, tændrør, termostat, vandtemperaturføler (til termostatregulering), vandslanger oma. til Honda ST 1100 Pan European 1995.
PFT
RS

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 24-01-05 21:57
Kommentar
Fra : Track

Dato : 24-01-05 21:58

hos www.louis.de har jeg handlet flere gange og er tilfreds.

Kommentar
Fra : miss_viking2000

Dato : 24-01-05 23:58

Hejsa... Jeg bruger selv www.DinMC.dk , som jeg er meget tilfredse med, og de har også nogen rimelige priser, og er altid behjælpelige... Så mit byd er klart dem, somjeg selv og andre mcér er blevet anbefalet.

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 25-01-05 22:38

Der er ikke meget tvivl fra min side. Jeg bruger selv http://www.davidsilverspares.co.uk/
Her kan du varen til ca halv pris, hvis han har varen på lager. Det er ikke fordi varen er uoriginal eller brugt, men fordi han opkøber hele lagre og sælger videre.
Jeg har handlet med dem flere gange. Der er selvfølgelig lidt fragt på, men det har ingen betydning med de priser.
Varen har originale nummer mærker på.
Du kan "Download stock file" hente en lagerliste og se hvad han har. Ellers kan du ringe eller skrive og spørge, hvis du kan lidt engelsk. De er hurtige til at svare.
Du kan også sende en forespørgsel, så sender de et overslag med fragt og det hele.
De varmeste anbefalinger herfra.

Kommentar
Fra : RichardStrand

Dato : 03-03-05 23:30

Ked af at måtte sige det, men der er ikke nogen af de anbefalde steder der kan klare det hele på een gang (de mest almindelige sliddele) - ikke når man sammenligner hvad der findes af online inkøbssteder til biler. Og når man så endelig finder en som har mere end bare uoriginale bremseklodser, oliefilter og tændrør, ja så kan man ikke betale online og få tingene fremsendt med post el. lign.

Altså må man have fat i "læskuret" på 4 hjul og samle stumper ind forskellige steder hvis man ikke er alt for utålmodig. Ikke engang en Honda forhandler kan skaffe alle delene hjem på een gang uden lang ventetid.

Det er rigtigt, at davidsilverspares er billig, men hvad nytter det hvis han ikke har alle delene og så er der lige forsendelsesomkostningerne.

Richard