/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Musik til Tarzan
Fra : anette11
Vist : 259 gange
50 point
Dato : 24-01-05 14:26

Hej
Jeg har en dreng på fire som er hel vild med en Tarzan-cd med Phil Collins. Det er vist to år siden den er udgivet. Jeg kan ikke finde den i nogen butikker (har været inde i en del). Er der nogen der ved hvor den kan købes.

mvh. Anette 11

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 24-01-05 16:03

Hej Anette,prøv at søg på google:soundtrack tarzan....

-og selv om det er ilde set her i forummet(har jeg ligesom fået fornemmelsen af)så findes der tonsvis af mp3'ere derude...

Kommentar
Fra : Hyrhyr32

Dato : 25-01-05 17:22

HVis du ikke kan finde den er der her 3 sange som han har sunget i den.. som du kan downloade(hvis du kan)

Der er
Phil Collins:Two worlds
Phil Collins:Son of man
Phil Collins:You be in my heart

Værsgo!

håber du kan bruge det

Kommentar
Fra : Mut707

Dato : 26-01-05 17:11

http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=903&session=1

Det er et direkte link til en side hvor du kan købe cd'en
Håber det kan bruges.

Mvh Julie.